2013. október 22., kedd

Primőr Bloggerina Találkozó

Remélem, nem unjátok még a témát, muszáj írnom róla.=) Szombaton én is meghívást kaptam a Primőr Kft. már-már szokásos bloggerina találkozójára. Nagyon örülök, hogy el tudtam menni, hiszen előtte nap értem haza Ingolstadtból, az időzítés tökéletes volt.


A találkozók nem csak azért érdekesek, mert ilyenkor mindig megtudjuk a legfrissebb kiadásokat a márkákról, de nagyszerű lehetőséget ad egymás megismerésére. Nagyon szeretem ezt a "kis" (közel 40-en voltunk szerintem!) blogger közösséget, minden lány kedves, mosolygós, sorban bukkannak fel a közös témák, sokat beszélgettünk falatozás közben, teljesen feltöltött a nap. Megismertem új arcokat is, ilyen szempontból is hasznos volt, mert egyébként magamtól nem szoktam tudatosan új blogokra vadászni: ha belefutok egy számomra ismeretlenbe, és tetszik a tartalom, feliratkozom, de direktben még sosem kerestem.

Elsőként mindenki rövid bemutatkozása után az Essence és Catrice márkákat vettük górcső alá. A Catrice legközelebbi trendkiadása, a Thrillig Me Softly nagyon jónak ígérkezik, sötét, gótikus, csipkés, kifutós sminkekre hajazó, engem lenyűgözött! A szokásos termékek mellett lesz vizes csillogású ajakszínező és rúd formájú krémes pirosító dögös, sötét színekben, illetve csipkés műszempilla is. Szerintem ezek a legérdekesebbb termékek, lesz még egyébként körömlakk, szemhéjpúder, szemkihúzó toll és szempillaspirál is. Novembertől kapható!



Az Essence-nél két trendkiadás van kilátásban, az egyik a Justin Bieber - témájú, Beauty Beats nevű, ami annyira nem fogott meg, ellenben a karácsonyi Happy Holidays-szel! Eleve imádok mindent, ami karácsonyi, hát még, ha smink! A karácsony színeit használja a kollekció, a legjobban a hópelyhes fedőlakk, a metálos szemhéjpúderek és a kétvégű körömlakkok tetszenek. Ezek november-decemberben lesznek elérhetőek.
A harmadik Essence - újdonság a géllakk termékcsalád, amivel elvileg otthon szalonminőségű körmöket lehet készíteni, és egyszerűen eltávolítani. Mindenféle spéci eszköz tartozik hozzá, lámpától elkezdve speciális lakkokig minden, amire csak szükség van. Már lehet kapni a családot, nagyon érdekesnek hangzik, utána fogok olvasni a tapasztalatoknak!
Az új Essence-illatokat is megszagoltuk (Like a day in paradise & Like a party of my life), nekem utóbbi tetszett jobban.=)




A Max Factor újdonságairól eddig csak e-mailben értesültünk, most személyesen is találkozhattunk velük. A Wild kollekcióról már olvashattatok tesztet, beszéltünk a Clump Defy szempillaspirálról, az idén 60 éves Creme Puff kőpúderről és a CC krémről. Ez utóbbiból kaptam is egyet tesztelésre, mindenképp írok róla, már elkezdtem használni. Ugyanazt nyújtja, mint egy BB krém, csak jobb fedéssel, innen a CC - Color Correction rövidítés is. Novembertől egy új termék kerül a Max Factor állványokra, a Whipped Creme alapozó. Egy könnyed, "tejszínhab" állagú alapozóról van szó, ami úgy mattít és ad elég fedést, hogy közben nem szárítja a bőrt.

Az utolsó csoport az Artdeco ami azért volt nagyon érdekes, mert én például nem ismertem közelebbről. Az Artdecótól próbáltam ugyan a szemhéjalapozót, amit imádok, de semmi mást. Szóval hasznos volt a prezentáció, a legjópofább termékek szerintem a kis boxok, amikbe lehet szemhéjpúdereket és pirosítókat vásárolni, saját palettákat állítva össze (valami hasonló alkotja Michelle Phan saját márkájának, az Em Michelle Phannak a gerincét is). Az Artdeco is rendszeresen jön ki trendkiadásokkal, jelenleg a Glam Vintage fut, 20-as évek, Gatsby stílusban (meg kell néznem végre azt a filmet). A következő pedig a Talbor Runhof lesz, skótkockás-virágmintás csomagolással, őszies színekkel.


Nagyon-nagyon köszönöm a Primőr Kft-nek a lehetőséget, nagyon örültem, hogy részt vehettem, a lányoknak pedig üzenem, hogy szuper volt veletek találkozni, biztos vagyok benne, hogy Ti is ugyanolyan jól éreztétek magatokat, mint én.=)

1 megjegyzés:

  1. Mostanában rendszeresen olvasom a blogod! Minden posztban találok valami hozzám is tényleg közelit. :) Most pl. Mr. Gatsbyt. Mihamarabb nézd meg! Nagyon jó! (Leonardo DiCaprio még mindig fantasztikus!!)

    VálaszTörlés