2013. október 10., csütörtök

Outfit - Us Against The World


Ezen a héten nem jutott sok időm a blogra, pontosabban azért nem írtam, mert minden gondolatomat a közelgő utazás töltötte ki. Már írtam nyár végén, hogy egy hetet fogok Németországban tölteni, ez érkezett el.=) Szombaton indulunk, pénteken érkezünk és már nagyon várjuk! A lány, akinél lakni fogok, szimpatikus és aranyos így üzenetből, remélem, jól ki fogunk jönni egymással élőben is. Viszont bevallom, picit félek az élő beszédtől, a Hörverstehenek sosem voltak a kedvenceim, a németet elég nehezen értem szóban, de igazából ez a fő célja az utazásnak, hogy gyakoroljuk az élő beszédet. Nagyon érdekes programjaink lesznek, viszem a fényképezőgépet, ha szeretnétek, írok is az útról a blogon, ha hazaértem. Ezekkel a sulis kirándulásokkal amúgy bajban vagyok, nem igazán tudok róluk szépen írni (Londonról is ezért nem írtam), annyi minden történik ilyenkor, hogy képtelenség nem csapongani. A társaság az osztályból egyébként majdnem ugyanaz lesz, mint akikkel Londonba utaztam, ha abból indulok ki, ez is biztosan nagyon jó lesz.=)
A szettről: a sárkányos pulcsival már mutattam egy szettet, most próbáltam egy punkosabb, ősziesebb outfitet kreálni vele. A majdnem Martens-bakancsom hozzám nőtt, mióta megvan, Ingolstadtban is ez lesz a fő cipőm, nagyon kényelmes. A piros nadrág pedig még mindig a kedvenc ruhadarabom ever.=)
Holnaptól Glamour-napok! Ti elmentek? Nekem még hiányzik pár alapdarab és sminktermék, amiket utazás előtt szeretnék beszerezni, de most főleg a kiegészítőkre, ékszerekre fogok koncetrálni. Nem tervezek nagy shoppingot, mert megyünk Münchenbe, ahol lesz három óra szabadidőnk. Magyarul megyünk vásárolni! Elvileg pont a héten nyitott Forever21, Topshop és Brandy Melville, a nagyobb választékú egyéb üzletektől, Sephoráról és The Body Shopról nem is beszélve. Szerencse, hogy a buszon nincs súlyhatár...=D




Pulcsi: Zara
Farmer: Promod
Nyaklánc: Facebookos shopból, valószínűleg Ebay
Bakancs: Deichmann (5th Avenue)

2 megjegyzés:

  1. jajj nagyon jó utat! :) mindenképpen írj majd róla a blogon is! a megértéstől pedig ne félj, nagyon sokan egészen érthetően beszélnek, nekem a hadarással van bajom inkább, de ha megkéred, lassítanak. :) Münchenért irigyellek, piszok messze van innen, pedig jó lenne eljutni oda is. Szombaton én is útra kelek, csak Berlinbe! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó utat neked is!=) remélem, kedvesek lesznek az emberek, már nagyon várom.=)

      Törlés