2013. október 29., kedd

Outfit - Other Side Of Love


Mint valószínűleg mindenki, én is nagy örömmel vettem a mostani jó időt. Jól esett töltekezni a napsütésben, igazán szuper színezetet adott az őszi szünetnek. Még nem volt olyan, hogy a szülinapomon, azaz ma, még fagyizzak.=)
Azért is szuper az enyhe idő, mert még nem kell vastag holmikat hordani, így simán be tudtam vállalni ezt a glamrockos szettet vasárnap. Az alapötlet az volt, hogy ősziesítettem a farmer rövidnadrágomat fekete harisnyával, amihez feliratos pólót, sok karkötőt, bakancsot és bőrdzsekit húztam. A dzsekit Németországban vettem, de itthon is kapható a Zarába, szuper puha az anyaga, jó a szabása, mikor megvettem, nem gondoltam volna, hogy ennyire ki tudom még idén is használni. A karkötők a Glamour-napokról vannak, meglepő, a Tally Weijlben vettem őket szettben, Annyira nem szeretem azt a boltot, de az utóbbi időben találtam ott magamnak jó dolgokat.
A hétvégén elutaztunk kicsit a családdal, ma értünk haza, de holnap újra visszaugrom a mókuskerékbe, a kampány utolsó simításait végezzük...





Bőrdzseki: Zara
Póló: H&M
Rövidnadrág: Abercrombie&Fitch
Harisnya: H&M
Bordó öv: New Yorker
Bakancs: Deichmann

6 megjegyzés: