2013. október 4., péntek

Outfit - All black


A mai poszt apropója nem más, mint az új bakancsom, amit rögtön outfitben szerettem volna megmutatni nektek. Mindig, mikor új cipőt szeretnék, körülnézek ezer helyen, aztán a Deichmannban megtalálom a tökéleteset.=D Most is így történt, az új 5th Avenue kollekcióban található meg ez a bakancs, ami szerintem meglepő, mert az a vonal tipikusan klasszikus, nőies irányú. Szuperkényelmes, puha az anyaga, valódi bőr, divatos, mi kell még? Jövő héten utazom Ingolstadtba, ott tökéletes lesz, ugyanis elég meleg, és azt mondták, szinte téli cuccokkal készüljünk.
A bakancs a szezon egyik slágercipője, jól variálható, főleg, ha szereted a kontrasztokat. Nekem szoknyával sajnos nem áll jól, ezért marad a nadrág, de igyekszem kihozni belőle a legtöbbet. Már viseltem kockás nadrággal, mára egységes színű szettet választottam, az anyagokkal variálva. Bőrnadrág (ami teljesen hozzám nőtt, kényelmes, mint egy farmer, de különlegesebb), fekete-fehér csíkos felső, fekete szövetkabát (muszáj volt elővennem, olyan hideg van reggel), és mivel erősen tűzött a nap, wayfarer szemüveg. A kabát és a felső nagyon régi darabok, a nadrág tavalyi H&M, de most is láttam a honlapon jónak tűnő bőrnadrágokat, ha szeretnétek, érdemes a H&M-ben körülnézni.






Jövő héten Glamour-napok! Nem tervezek nagy vásárlást péntekre, mert szombaton utazom, és már tervezgetjük a csajokkal, hol szeretnék körülnézni (Abercrombie!!!=D), de néhány basic dologra és sminkcuccra szükségem van. Ti kihasználjátok a kedvezményeket?

6 megjegyzés:

  1. Minden szuperül áll, a bakancs meg tényleg telitalálat! :)

    VálaszTörlés
  2. jó cipő:) tényleg téli cuccokkal készülj, én már csizmát és szövetkabátot viseltem a héten.. :D meg nagyon s zeles is volt az idő, eszméletlen hideg volt, még a sapi is elfért volna a fejemre.. olyan 5-10 fok van nappal max.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!=) igen, mondta is a szervező tanár, hogy sapka, sál és kesztyű nélkül fel ne merjünk szállni a buszra, hétvégi program elővenni őket!=D

      Törlés
  3. tényleg nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés