2013. október 31., csütörtök

Októberi kedvencek

Gyors és pörgős hónap volt az október, sok minden történt - a legemlékezetesebb természetesen az ingolstadti utazás volt, de az iskolában is zajlott az élet, szervezkedtünk ezerrel, aminek a gyümölcsét jövő héten aratjuk le (remélhetőleg), sőt, bloggertalálkozón is voltam... Nagyon jól éreztem magam, de őszintén szólva örülök, hogy a november valamivel nyugisabb lesz, jól esne már egy itthon chillelős, sorozatozós, teázós este.


Mivel sok bőrhibával kellett megbirkóznom, már egy éve hű társamat, a Max Factor All Day Flawless 3in1 alapozót hívtam segítségül. A Glamour-napokon vettem újra, immár a harmadik üveggel, ez, azt hiszem, mindent elmond, amit a termékről gondolok. Arra figyeljetek vásárlásnál, hogy az 55-ös árnyalat világosabb és sárgásabb valamivel, mint az 50-es.
A Manhattan Soft Compact púder is új szerzemény, nagyon szépen mattít, elég tartós, nem lesz túlpúderezett a végeredmény, és az illata is nagyon finom virágos.



A Maybelline Color Tattoo bronz árnyalatáról ódákat zeng mindenki, én is beálltam a sorba! Egy perc alatt nagyon szép, tartós smink készíthető vele, nem is kell mellé más, de persze lehet variálni, ha van időnk. Multifunkcionális terméknek tartom, helye van a havi kedvencek között!
A bloggertalin kaptam ezt a Max Factor ecsetet, és nagyon-nagyon örültem neki, ugyanis a régi púderecsetem eléggé elhasználódott, előbb-utóbb vettem volna egy újat. Szeretek vele dolgozni, isteni puhák a szálai, jól felveszi az anyagot, szépen eloszlatható vele a púder.


A bakancsomról egy régebbi outfit képet szúrok be, egész októberben le sem szakadt a lábamról. Hihetetlenül jól variálható, imádom és fogom is jó ideig. Viseltem ITT, ITT és ITT.

Egy régebbi posztban írtam, hogy a régi bőrdzsekim kezdi megadni magát, és szükségem van egy újra, de nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar találok megfelelőt! Egyszerűen imádom ezt a Zara dzsekit, puha az anyaga, csinos, kényelmes, és ami legjobb, hogy ennyit tudtam még hordani a szezonban.


Ezeket a vékony arany karkötőket a Forever21-ban vettem. Ideális armcandyhez, de én simán a vékony órám mellé is szeretek feltenni egyet-egyet.


Végül könyvek: elolvastam A neveletlen hercegnő naplója sorozat nagy részét, már csak a tizedik rész van hátra, azt olvasom párhuzamosan egy másik könyvvel. Nagyon-nagyon szeretem, olvassátok el, mert érdemes.=) A szülinapomra amúgy kaptam néhány érdekes könyvet, az egyiket nemsokára be is fejezem, majd írok róla mindenképp!

4 megjegyzés:

  1. Júúúúj már ennyi könyv kijött a Neveletlen hercegnő sorozatból?? :O Amikor nagy szerelemmel voltam értük, akkor az negyedik vagy az ötödik rész volt a legújabb, hogy lemaradtam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, 2009-ben jött ki azt hiszem az utolsó rész, jaj de nagyon vártam rá anno!=D

      Törlés
  2. A karkötők nagyon tetszenek. Mostanában vetted őket? Mert akkor én is benéznék a Forever21-ba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, október közepén vettem őket, szóval nem régen, szerintem találsz belőlük még.=)

      Törlés