2013. október 24., csütörtök

Napi smink - Life's a cherry


Szerencsésen jött ki ez a sminkes poszt, ugyanis egyszerre használtam sok új terméket.=) Van, amiről külön is szeretnék írni, de most is mondok pár soros véleményeket. Szóval, kipróbáltam a Max Factor CC krémét, szinte egész héten ezt használtam, egészen tetszik a végeredmény. A púderem is új, a Glamour-napokon vettem a Manhattantől, Soft Compact Powder a pontos neve, és imádom! Teljesen véletlenül vettem meg, ugyanis a kedvenc Rimmelemre nem volt kupon, ezt pedig szimpatikusnak találtam, így jött velem haza. Könnyű púder, nem lesz mű a hatás, szépen mattít és főleg tartós! Bónusz, hogy nem drága, teljes áron 1500 Ft. A Naked Basics palettával egészítettem ki a Max Factor mályvás, csillogó szemhéjpúderét és nagyon tetszik a végeredmény. Az Essence Get Big Lashes szempillaspirálját használtam, ami egészen jó, de az igazi meglepetés a pirosító! Nem fűztem nagy reményeket az Essence pirosítókhoz, ehhez képest pozitívan csalódtam! A Life's a cherry árnyalat új, fényes finisű, pirosas rózsaszín. Nagyon pigmentált, épp csak bele kell érinteni az ecsetet, és már tökéletes hatás érhető el vele. Egészen tartós, nem porol, és az ára sem vészes (szerintem 800-900 Ft körül van), ha jó pirosítót kerestek, irány az Essence pult! A számra az Essence epres sajttortás tubusos ajakbalzsamát használtam. Igazából inkább szájfények ezek a termékek, mint ajakbalzsamok, elég gyorsan kopik is, de szép a színe és a fénye, imádom az illatát, amolyan táskába dobós szájfény.





Amiket használtam:
Max Factor CC krém - 40 Fair
Essence Stay All Day korrektor
Manhattan Soft Compact púder - 0 Transparent
Essence Silky Touch pirosító - 60 life's a cherry
Artdeco szemhéjalapozó
Max Factor Wild szemhéjpúder - 25 Savage Rose
Essence Get Big Lashes szempillaspirál
Essence Eyebrow Stylist
Urban Decay Naked Basics - Fair, Virgin
Essence Strawberry Cheesecake ajakbalzsam

1 megjegyzés: