2013. október 6., vasárnap

Mannaszappan - Egzotikus vaj és fürdőgolyó

Emlékeztek még a vendégposztra? Mirtill pozitív élményei a Mannaszappanokkal annyira meggyőztek, hogy nézegettem a honlapot, mit érdemes rendelni onnan, de előbb próbálhattam ki Manna termékeket, mint gondoltam. Nemrég ugyanis két barátnőmmel együtt kaptunk tőle ajándékba egy fürdőgolyót és egy egzotikus vajat (amiket ezúton is köszönök=).

Őszintén megmondom, annyira nem mozgatnak meg a természetes, szilikonmentes, bio, és hasonló jelzésekkel ellátott kozmetikumok. Ha beválik egy ilyen, akkor természetesen használom folyamatosan, vagy ha egy termékről jókat hallok, akkor utánanézek, de alapvetően nem keresem az ilyesmit, egyedül a karácsonyi vásárban szoktam venni valami klassz kézműves szappant.


Egy Boldogságot, örömöt fokozó fürdőgolyót kaptam, a másik termék pedig egy kis adag Organikus ghánai shea vaj ylang-ylang és geránium olajjal. Ez utóbbi kis fémtégelyben érkezik, a fürdőgolyó pedig nejlonba, valamint papírba van csomagolva.


Boldogságot, örömöt fokozó fürdőgolyó

"Hunyd be a szemed és hagyd, hogy elrepítsen ez az érzéki, magával ragadó illat egy maláj kert buja virágai közé! Hibiszkusz szirmokkal, rózsa-, hársfa-, bodza virágzattal, körömvirággal és kakaóvajjal gazdagítottuk."

Úgy gondolom, egy fürdőgolyóról nem lehet nagyon hosszan írni, tipikusan az a termék, ami nélkül simán megvagy hónapokig, aztán mikor használsz egyet, rájössz, mennyire király dolog is ez, és gyakrabban kéne, de végül legtöbbször ez nem valósul meg. Mármint, szerintem ilyen fürdős kiegészítőket leginkább ajándékba kap az ember, nem sokan vásárolnak ilyet csak úgy, saját maguknak. Pedig tényleg érdemes, főleg, ha valaki szeret kádban fürdeni, mint én. A golyó könnyen porlad a kézben, a meleg fürdőbe dobva pedig azonnal pezsegni kezd és elég hamar feloldódik. Ezt próbáltam fotózni is.=) Rengeteg virágot tartalmaz, amik úsznak a víz felszínén. Elég erős illatúvá teszi a vizet, ami személy szerint tetszett, de el tudom képzelni, hogy valakinek zavaró lehet. Összességében teljesen rendben van a termék, nem is drága, érdemes kipróbálni, ha szeretetitek az ilyesmit.




Organikus ghánai shea vaj ylang-ylang és geránium olajjal


"A ghánai shea vajat fantasztikus illatokkal bolondítottuk meg Neked, így mostantól nemcsak jó érzés lesz használni a shea vajat, hanem ellenállhatatlan illatkompozíciójával kifejezetten arra csábít, hogy vegyél belőle. Még egy kicsit... és még egy kicsit..."

A hozzáadott olajok miatt ennek is elég intenzív illata van, fás, szerintem picit érdes, nekem nagyon tetszik. A honlapon rengetegféle felhasználási módját olvastam a shea vajnak, nekem a könyökömön és a sarkamon (tehát a valóban száraz felületeken) vált be a legjobban, a kezemre kenve nehezen szívódott be és ragacsos érzetet hagyott maga után. Mivel erős az illata, néha a csuklóm belső felére is szoktam tenni belőle, amolyan krémparfümként. Mindenképp meg kell említenem, hogy nagyon szilárd állagú, nehezen kenhető, erre egy spatulával rá lehet segíteni, vagy ha párszor elhúzod gyertya felett a nyitott tégelyt, akkor megolvad picit az anyag és könnyebben kenhetővé válik. Ha valakinek nagyon száraz bőre van, jót tehet neki egy ilyen nehéz készítmény, nekem marad a kritikus pontokra.


Nézegettem a többi terméket a honlapon, mert nem kizárt, hogy hamarosan rendelek én is. Teafaolajra gondoltam, valamint az új testápoló habkrémek egyikére, de még előtte egy The Body Shop látogatást is terveztem, ami már régebb óta birizgálja a fantáziámat...

1 megjegyzés: