2013. október 11., péntek

Beyoncé Heat The Mrs. Carter Show World Tour parfüm


Beyoncé azon hírességek közé tartozik, akik meglepően jó parfümöket dobnak piacra. A Heat Rush nekem is megvolt, nemrég használtam el, nagyon szerettem az édes, dögös illatot, most pedig érkezik a következő!
Az új parfümöt Beyoncé nagyszabású világ körüli turnéja inspirálta. A csomagolás hasonló, mint az eddigi Heat parfümöké, a színben van változás, türkiz-arany, elegáns és friss, nekem nagyon tetszik. Az illatáról ezt írják: "Ezt a nőies, virágos-gyümölcsös illatot az IFF híres parfümőrével, Clement Gavarry-val közösen alkották meg. Az illat csodálatosan ragadja meg a lédús mangosztán és az acai gyümölcs édes kényeztetését, amit cseppnyi rózsabors fűszerez. Az illat szívében bőséggel nyílnak a virágok, egzotikus orchidea, ibolya levél és sambac jázmin bontja szirmait. Az elbűvölő kompozíciót az alapillat érzéki és szexis jegyei ölelik körbe, melyet madagaszkári vanília, gazdag ausztrál szantál és indonéz vetiver akkordok alkotnak."
Szerintem szuperül hangzik, ha látom, biztosan megszagolom! Elvileg már lehet kapni, 8099 Ft-ba kerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése