2013. szeptember 28., szombat

Szeptemberi kedvencek

Múlt hónapban kimaradt ez a poszt, mert nem volt igazán alapanyag hozzá, de az iskolakezdéssel megjött a kedv és a motiváció a mindennapos sminkelésre és a kreatív szettek összeállítására, össze is jött egy szép adag termék.


A szemre való kedvencekből gyors, mutatós rutinsminket sikerült találnom, szinte mindennap ezt hordom: nude a mozgószemhéjra, világosbarna a mélyítővonalba, az alsó szempillák tövére sötétebb barna, fekete tusvonal, szempillaspirál. Jól sejtettem, a Naked Basics tökéletes a rohanós hétköznapokra, a Maybelline zselés tusa az eddigi legjobb szemhéjtusom, pici ferde ecsettel tudok vele a legjobban dolgozni. Csak mostanában kezdtem használni a Rimmel Scandaleyes szempillaspirált, habár jó ideje nálam van, és egészen megszerettem.

A piros színt egész évben szeretem, ősszel a mélyebb árnyalatok kerülnek elő. Az NYC Sugar Plum árnyalata nagyon szép, csillogó, halvány bordó, tökéletes mindennapi rúzs. Újabban szívesen használok szájfényt, az Essence leárazáson újítottam ezt a Stay With Me darabot Deep Rose árnyalatban. Fakó rózsaszínes-lilás árnyalat apró arany csillámokkal, nagyon szerettem azokon a napokon, amikor egyszerű, natúr sminket viseltem. A szokásos rózsaszín pirosítót pedig felváltotta egy ősziesebb, a Max Factor Chestnutja.


A körmeimen is a piros árnyalatai uralkodtak, és fognak is még jópár hónapig. A két Kiko lakk abszolút kedvenc, most is a bordót viselem. A Catrice I Am a Lob-Star árnyalatát nem tudom, lehet-e még kapni, de szerintem tökéletes őszi sütőtökszín, és a minősége is rendben van.

Visszatértem az Elite Models London Queen parfümhöz. Nagyon szeretem, mert szép emlékeket idéz (Londonban kezdtem használni), fűszeres, de nem túlságosan karakteres illat. Hiányzik a fele, de mihamarabb pótlom, annál is inkább, mert kifejezetetten pénztárcabarát illat.




A legújabb őrületemnek helyet kell kapnia a posztban, ez pedig nem más, mint az ingek. A farmering az egyik legkihasználhatóbb darab a ruhatáramban, a kockásaknak pedig kutatom a további felhasználási módjait. Viseltem már simán nadrágba tűrve, működnek póló felett mint pulóver a rétegezés jegyében, de kötött pulóvel alatt, vagy skater szoknyával még nem próbáltam...

4 megjegyzés:

  1. Háááát Nekem nem valami extra a Scandaleye spirál :S
    Viszont az NYC Rúzst iiimáádom! :)

    www.youtube.com/mialamia51

    VálaszTörlés
  2. az ud palettát én is imádom. ha tehetném minden nő fiókjában kötelező darabbá tenném :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az szuper lenne, nem véletlenül Basics a neve!=D

      Törlés