2013. szeptember 27., péntek

Outfit - Touch of America


Őszintén szólva már jó ideje őrizgetem a képeket, de csak most jutott eszembe kiposztolni. A szettet valamikor a múlt héten viseltem. A skater szoknyám a gardróbom oszlopos darabja lett, mióta megvettem, próbálom minél több stílusban viselni, mert szerintem ez a fazon áll nekem a legjobban. Ezúttal egy amerikai kisvárosi sorozat inspirálta szettbe építettem be, engem legalábbis a fehér-piros kombináció és a galléros felső erre emlékeztet. Bomberdzsekivel lenne igazán tökéletes, de talán nélküle sem rossz.=)
Egyébként most érkeztünk el a suli hajtós részéhez, jövő héten minden nap írunk valamiből, folyamatosak a felelések, és a kampány meg a várjátékok szervezése is most indult be igazán. Minden hétvégén van valami megbeszélés, program, a suliban szintén, nem unatkozunk. Ebbe a rendszerbe próbálom több-kevesebb sikerrel az olaszt és egyéb elfoglaltságaimat bepasszírozni. Apropó, szerintem említettem, hogy elkezdtem két új nyelvet, a franciát és az oroszt. A franciát nagyon szeretem, az olaszhoz nagyon hasonlóak a szavak és a nyelvtan, de az orosz az eddigi legnehezebb nyelv, amit valaha tanultam! Főleg a helyes kiejtéssel vannak gondjaim, és nehezebben is tanulom, annyira nem hasonlít a többire. Mennyire válna be szerintetek oroszul sorozatokat nézni, angol felirattal mondjuk, vagy akár orosszal? A betűket már egész jól ismerem.


Kardigán: Zara
Felső: Tommy Hilfiger
Szoknya: Pimkie
Cipő: Deichmann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése