2013. szeptember 4., szerda

Outfit - One Thing


Remélem, mindenkinek jól telik az első hét a suliban. Nekünk még újra bele kell rázódni a tempóba, de azért már folyik némi tanulás. Egyébként jó viszontlátni az osztálytársakat, és mindig történik valami! Az órarendem nagyon szuper, minden faktom délután van, hetente kétszer nincs első két órám, és sokszor hamar végzek, ez az eddigi legjobb órarendem! Viszont emiatt esélyes, hogy valamikor későn fogok végezni a délután orosz és francia miatt, úgyhogy azt tervezem, ha meg tudjuk oldani, reggelente fogok olaszra járni, mert nekem sokkal egyszerűbb lenne. Sok időm fel is szabadult, lehet kampányt tervezni, OKTV-re készülni (ha valaki volt, légyszi, írja le a tapasztalatait, leginkább az olasz, az angol és a német érdekel!), érettségire tanulni, blogolni, edzeni... Szeptemberben mindig tele vagyok tervekkel, a rendszeres edzést már nagyjából sikerült beiktatni, a többit is nagyon-nagyon fontos lenne. Szóval körülbelül ezek történtek az elmúlt néhány napban.=)
A szettről: tegnap viseltem, egy elég laza napra a suliba és utána barátnőkkel vásárolni és ebédelni. A nadrág elég régóta megvan, egy ideig nem hordtam, most felfedeztem, hogy felhajtott szárral jobban tetszik. A keki-bordó a kedvenc őszi színpárom, most a póló volt bordó és a könyökbetétes kardigán volt a keki. Mivel egész jó idő volt, telitalpú szandált vettem fel, amiben szuperül bírtam a gyűrődést, és a gyönyörű iskolatáskámat is felavattam! Nagyon jól elférek benne, még a vizesüveget is el tudom tenni, mert nem merev a bőr. A szemes aranyláncomat pedig szinte mindennap hordom, nagyon megszerettem.
Ó, ha már vásárlás! Megvettem a farmeringet, amiről beszéltem pár napja egy posztban, alig várom, hogy megmutassam outfitben!




Kardigán: Zara
Póló: New Yorker
Nadrág: Mango
Szandál: Deichmann
Táska: bőrdíszműves
Nyaklánc: Claire's

2 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki vagy, mindig mosolyognod kéne! :) A szandid nagyon tetszik és az a táska...isteni! :)

    VálaszTörlés