2013. szeptember 21., szombat

Outfit - A Dance with Dragons


Azt hiszem, az év egyik utolsó balerinacipős outfitjét láthatjátok, amit tegnap viseltem suliba. A szettet a sárkánymintás pulcsim köré építettem fel, amit még Milánóban vettem. A minták ellenére elég semlegese darab, sok szett van a fejemben vele, most semleges színekkel és arany részletekkel egészítettem ki. Rajtam oversize-nak néz ki, mert eggyel nagyobb, mint kéne, de szerintem ez nem baj. A kabát ezer éves, valami nevetséges néhány ezer forintért vettem pár éve, szegény már kezdi megadni magát, fel is írtam a hosszú távú kívánságlistámra a bőrdzsekit.
A poszt címe nem véletlen, ugyanis újra nekiveselkedtem a Trónok harcának, a sorozatnak és a könyvnek egyaránt. Nagyon tetszik, ősszel amúgy is jobban szeretem a fantasyt, mint egyébként. Ennek ellenére elég nehezem emészthető számomra a sorozat, olyan értelemben, hogy ezt nem tudom úgy darálni, mint pl. a Pretty Little Liarst, annyi minden történik egy részben. A könyv is nagyon részletes, sok a szereplő, de szerencsére a végén van egy függelék, onnan szoktam puskázni, ha épp nem ugrik be, ki kinek a kicsodája. Ti olvastátok vagy nézitek?








Kabát: New Yorker
Ing: H&M
Pulcsi: Zara
Nadrág: Mango
Balerina: Humanic
Nyaklánc: Claire's

2 megjegyzés:

  1. uuh a dzsekid nagyon jó, én is hasonlóra vadászom :) szerintem egyébként nagyon jól áll neked ez a lezserebb stílus, örülök hogy kicsit ebbe az irányba (is) mozdulsz öltözködésileg, illik hozzád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm a dicséretet.=) igen, mostanában "lazulok", az új szezonra is ezerszer jobban lázba hoz egy szép bőrbakancs, mint egy magas sarkú bokacsizma.=)

      Törlés