2013. szeptember 14., szombat

Outfit - Back to the 90's

Engem most ért el a 90-es évek láz, szerintem azért történt így, mert sok más bloggerrel ellentétben nekem szinte nincsenek is emlékeim a korszakból.=) De most gőzerővel belevetettem magam, jövő hétre hozom a kívánságlistámat, amin látszani fog a hatás. Mostanában az eddigiekhez képest lazább stílus felé is hajlok, egy éve pl. eszembe se jutott felvenni egy ilyen szettet. Az idők viszont változnak, suliba kényelmesebb is egy hasonló szett, persze a csavar nem maradhat ki.



Ebben az esetben a laza ingé a főszerep, amit apukámtól csórtam el, valódi 90-es évekbeli darab. Most betűrtem a nadrágba, de egyébként viseltem már deréknál csomóra kötve is. A farmer ezer éves, és csak azért vettem meg, mert olcsó volt, sokáig nem is hordtam, de kissé felhajtott szárral már rá lehet mondani a boyfriend jeans kifejezést, és egyébként egész kihasználható, úgyhogy most szem előtt van. Azért is tűrtem fel a szárat, hogy látszódjon a tornacipőm. Első és eddig egyetlen magas szárú Converse, még senkin sem láttam viszont, I love it to the moon and back. Ugyanis története van. Hatodikos koromban meg voltam őrülve a Converse cuccokért. Mikor megírtam a felvételit a mostani sulimba, nem akartam átmenni, afféle próbának fogtam fel, nem vettem túl komolyan, nem is éreztem, hogy annyira jól sikerült volna. Mielőtt megkaptuk az eredményeket, este, beszélgettünk a suliról itthon, akkor döntöttem el, hogy talán mégis szeretnék váltani. A szüleim megígérték, ha felvesznek (a matek miatt erre nem láttunk nagy esélyt), kapok egy Converse tornacipőt. Megtörtént.=) Egyébként életem legjobb döntése volt átmenni, mert így a világ legeslegjobb osztályába járhatok.♥



9 megjegyzés:

  1. Bár én az elegánsabb stílust kedvelem, de szerintem a te korosztályodhoz ez sokkal inkább illik, mint a komolyabb outfitjeid! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebben egyetértek én is. nekem a converse tökre tetszik viszont mindig nézem és sohasem veszek :D egyszer próbáltam fel egyet a párom azt mondta : fa schifo,úgyhogy nem is vettem meg...
      az én stílusomhoz illik viszont magamon már annyira nem tutat jól,meg hát na nem vagyok már huszon éves...sajnos:)

      Törlés
    2. most én is szeretem magamon, van még pár ötletem ebben a stílusban.=)

      Törlés
  2. Az én "konzervem" (egy ismerősöm mondta Converse helyett, azóta így hívom az összeset) sajnos csúnyán szétázott, pedig imádtam...
    Mikor olvastam, hogy neked szinte nincsenek is emlékeid a 90-es évekről, rájöttem, hogy öreg vagyok :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, biztosan nem vagy az!;)

      Törlés
    2. De, mert egy CSOMÓ emlékem van a 90-es évekről :P Egyébként meg kint vagy a blogomon az Olvasnivalók között, gondoltam, szólok.

      Törlés
    3. WOW, köszönöm szépen, kedves vagy!=)

      Törlés