2013. szeptember 19., csütörtök

Őszi - téli kívánságlista

Elég nehezen ment az új szezonra való áthangolódás, ez az oka, hogy most nem készítek útmutatót hozzá. Ugyan átrágtam magam néhány divatbemutatón, egyszerűen nem sikerült átlátnom és összefüggéseket találnom köztük, ezért inkább nem is erőltetem, viszont sikerült kialakítanom, mit szeretnék az új szezonra beszerezni. Néhány már meg is van, de mutatok alternatívákat.
Engem most kapott el a 90-es évek retró, ami a Jóbarátoknak köszönhető, Rachel szettjeit apróbb változtatásokkal most is simán lehet hordani! Valamint az új trendek hatására picit lazítottam a stílusomon, ezt a kiválasztott darabokon látni is fogjátok. Kezdjük!

Farmering
Időtlen idők óta szerettem volna, de sosem találtam a megfelelőt: vagy az ára, vagy a kinézete nem passzolt, ha pedig mégis, akkor tuti, hogy nem találtam a méretemben. De múlt héten végre sikerült vennem egyet, ami tetszik és jó áron is volt, egy nagy kínai áruházban, alig várom, hogy outfitben is meg tudjam mutatni!
H&M

H&M


Kockás ing
Igazából ez is van, apukám két retro darabját kértem el (outfit az egyikkel itt), ugyanis az oversize még mindig trendi. Az ujjakat feltűrtem, lehet hordani nadrágba tűrve, de a lelógó részt meg is lehet kötni csípőnél. Nemrég volt is outfit az egyikkel. Ha inkább újonnan szeretnél, arra is bőven van alternatíva. Meglepő megoldás a kockás ing vékony, lenge poliészter anyagból, ami ellensúlyozza a fiús hatást.
H&M

H&M

H&M

Tally Weijl

Zara

Bomberdzseki
Tavasszal még nem tetszett. Aztán megláttam egyet a H&M-ben és beleszerettem. Most épp az amerikai iskola-mániámat élem, a sorozatok és könyvek miatt (pomponlány azért nem leszek hehe), talán ez is közrejátszott benne. Szóval nagyon tetszik, de nem tudom, mennyire tudnám kihasználni, úgyhogy esélyes, csak kívánságlistás marad.

H&M
Kockás nadrág
Igazság szerint már van egy kockás nadrágom, de örülnék egy piros kockásnak, egyszerűen szuperül nézne ki kötött pulcsival és bakanccsal, vagy inggel és lovaglócsizmával.

Mango
H&M

Kötött pulcsik
Még mindig imádom őket, praktikusak és egyben divatosat. Az alapdarabok már megvannak, jöhetnek a mintásak, szegény sárkányosom ne árválkodjon!
H&M

H&M 
H&M

Mango 
Tally Weijl

Zara

Feliratos, mintás pólók
Most csak random válogattam néhányat, nem tervezem, hogy konkrétan ezt és ezt szeretném, abszolút arra bízom, mibe futok bele.
H&M

Mango

Mango

Mango

Mango

Tally Weijl 
Tally Weijl

Bakancs vagy motoroscsizma
Nem próbáltam még, de tetszik. Mindkettő. Inkább a bakancs felé húz a szívem, "örökebb" darab a motoroscsizmánál, elsősorban ezt keresek.


CCC

CCC

H&M

Tally Weijl

Ezeken kívül van néhány sminkcucc, amit szeretnék venni, de nem túl izgalmas dolgok (alapozó és púder pótlása például), és ha belefutok szép ékszerekbe, annak is örülök, de konkrétan nem tudom, milyet szeretnék.
Egyébként a néhány Zarából és CCC-ből való holmi kivételével mindent kedvezményesen lehet majd megvásárolni a Glamour-napokon a kuponok segítségével!;)

1 megjegyzés:

  1. Szia! :) Én már megtaláltam álmaim bakancsát...Hasonló mint a 2. bakancs, a Deichmannból van és imádom. :)

    VálaszTörlés