2013. szeptember 7., szombat

Napi smink - Auburn Envy


Valamikor a héten készítettem a sminket, ami egy tipikus példája a látványosabb, de suliba hordható sminkeknek. A főszerepet a Max Factor Wild kollekciójának egyik szemhéjpúdere, az Auburn Envy játssza, ami gyönyörű, csillogó, önmagában is érdekes árnyalat. Egy pufi ecsettel vittem fel a teljes szemhéjra és  mélyítővonalba, majd elsatíroztam. A Naked Basics paletta itt is előkerült, barnával kontúroztam az alsó szempillák tövét, a fényes fehér színt pedig a szemöldök alatt használtam. Végül a szokásostól eltérően barna szemceruzát használtam a szemhéjamon, ezzel lágyabb lesz a tekintet, mintha feketét használnánk. Most matt rózsaszín került az ajkaimra, de némi kimaradás miatt újra tetszenek a szájfények, úgyhogy nemsokára be is újítok néhányat.



Amiket használtam:
Helia-D BB krém
Essence Stay All Day korrektor
Max Factor Creme Puff kőpúder
NYC mozaik pirosító
Artdeco szemhéjalapozó
Max Factor Wild szemhéjpúder - 35 Auburn Envy
Urban Decay Naked Basics paletta - Venus, Faint
Essence Kajal szemceruza - 08 Teddy
Max Factor Wild Mega Volume szempillaspirál
Essence Stay Matt Lip Cream - 01 Velvet Rose

2 megjegyzés:

  1. Az a MF 35 Auburn Envy tetszik, de mintha azt olvastam volna valahol, hogy nem valami tartós. Neked hogy vált be? Nagyon jól állnak ezek a színek amúgy. Mindig természetes hatású sminkeket készítesz vagy használsz élénkebb, erősebb árnyalatokat is? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem egész jól tartotta magát a nap végéig, maximum a fénye kopott meg talán. Szoktam élénkebb sminket is készíteni, de inkább a rúzst változtatom, nincs hét, amikor legalább egyszer ne használnék piros rúzst, és nemsokára a burgundi is elő fog kerülni.=)

      Törlés