2013. szeptember 29., vasárnap

Autumn Tag

Lollynál olvastam ezt a taget, és tudjátok, mennyire szeretem ezeket a jópofa kérdőíveket, ki is töltöttem. Az ősz a kedvenc évszakom, ad egyfajta kellemesen melankolikus hangulatot, amit imádok. Azon kívül ősszel van a szülinapom, pontosan egy hónap múlva.=)


1. Kedvenc dolog az őszben?
A sok újrakezdés. Új tanév, új szezon, új szokások, új évadok a sorozatokból... Nekem inkább az ősz a megújulás időszaka, mint a tavasz vagy az újév.

2. Kedvenc ital?
Tea és forró csoki minden mennyiségben és ízben, valamint újabban rászoktam a kávéra, ilyen téren a végletek embere vagyok: vagy teljesen üresen iszom, vagy valamilyen fantáziadús, habos-szirupos kávécsodát.=)

3. Kedvenc illat/gyertya?
Vaníliás, édes, meleg illatok. Veszek is gyertyákat a jövő héten...

4. Legjobb rúzs?
PIROS. Egész évben szeretem, ősszel a bordós árnyalatok kerülnek elő, illetve van egy meleg, terrakottás beütésű pirosom, amit csak ebben az időszakban használok.


5. Hidratálás?
A testápolóval szoktam variálni, nehezebb állagú készítményt vagy testvajat használok, de másban nincs változás.

6. Milyen színeket használsz a szemedhez?
Mint máskor, natúr, barnás árnyalatokat. A Glamour-napokon tervezem beszerezni a jól ismert Maybelline Color Tattoo bronzszínét.

7. Kedvenc banda, énekes, dal, amit ilyenkor imádsz?
A zenei ízlésem abszolút évszakfüggő. Ilyenkor imádom az akusztikus zenét, Coldplay, Muse, The Killers, és néha 30 Seconds to Mars is jöhet.



8. Kedvenc őszi viselet?
Bőrnadrág oversize pulcsival, bokacsizmával vagy bakanccsal. Kényelmes, meleg és csinos, most nem is kívánok többet.


9. Ősszel mivel kényezteted magad?
Könyvekkel! Sokkal inkább megjön a kedvem az olvasáshoz, már beterveztem, miket szeretnék elolvasni, esetleg újraolvasni. A teljesség igénye nélkül: Királyok csatája, Elfújta a szél, A mester és Margarita, a Harry Potter sorozat második fele, és még biztosan eszembe fog jutni valami...

10. Hol szeretsz ilyenkor lenni?
Hangulatos kávézóban, kakaó mellett, jó társasággal.=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése