2013. augusztus 28., szerda

Vendégposzt - Mannaszappan teszt

Egy barátnőm keresett meg nemrég, hogy rendelt szappanokat, és hogy szívesen beszámolna róluk a blogon, úgyhogy íme!=)

Kedves Blogolvasók! Örömömre szolgált, hogy vendégposztolhattam Apolka oldalán. A dolog apropója nem más, mint hogy:
Megérkezett a Mannacsomagom! Mivel hétvégén adtam fel a rendelésem, ezért ma, kedden kaptam készhez (egyébként ha hétköznapokon 14:00-ig rendelünk, 24órán belül megkapjuk a termékeket), már nagyon vártam.
Én egy megoldó csomagot, a „Problémamentes bőr csomagot”, valamint egy ajak-és egy halántékbalzsamot választottam, ez 5 db terméket jelent.

A csomag egyszerű, kis kartondobozban érkezett, rajta feltűntetve a szokásos adatokkal.

Kibontás után elsőként egy Mannaszappan tájékoztatófüzetecske került a kezeim közé, utána a részletes számla, valamint egy levél, ami a Szappantündér eredeti kézírásának nyomtatott változata, melyben megköszöni, hogy úgy döntöttem, használom a natúr kozmetikumait, és amiben feltüntette, hogy a számlán megtalálom az ajándék kuponkódomat is.
Ezután mélyebbre ásva kerülnek elő a termékek, azonnal látom, hogy egy ajándék miniszappan is lapul köztük, méghozzá az Ében Arctisztító szappan, amire annyira áhítoztam!! 


A szappanok csomagolása egyszerű újrahasznosított papír, kis, szintén papír alapú szalaggal masnira átkötve.  A csomagoláson megtalálható a Mannaszappan logója, valamint a termék pontos neve. Az ajak-és halántékbalzsamok kicsi, ezüst színű fém tégelyben vannak, szintén a logóval és a termék nevével, valamint a mennyiséggel. Szerintem nagyon ízléses a csomagolás, én alapból ilyen természetközeli emberke vagyok,  imádok mindent, ami természetes!

A termékekről, kicsit bővebben.
Mint már az elején említettem, a csomag a „Problémamentes bőr” nevet viseli, kimondottan zsíros, aknés-pattanásos bőrre, mert sajnos az enyém bizony ilyen.

A „Problémamentes bőr” csomag tartalma:

1 db COCO Sószappan (120g)


Ez egy csini, fehér szappan, 80% tengeri sóval. (2012-ben a COCO szappan termékcsalád elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat)
Valóban van súlya, emellett szép fehér színe (csodás, hogy a csomagolásból könnyedén kicsúsztatható, mert nem lett volna szívem széttépni). Amint a papírborítástól megszabadultunk, már csak egy biztonsági fóliából kell kiszabadítanunk (megjegyzem, ez a védő az EGYETLEN szintetikus anyag a dobozban, a balzsamok tégelyeit leszámítva)
Az illata meglepett, mert kellemes, nem túl feltűnő. Felszíne recés, és ránézésre inkább kő benyomását kelti, semmint szappanét, a tapintása kicsit púderes.
A papírja hátoldalán feltűntetik a gyártás napját, és attól számítva 24 hónapig felhasználható (nekem viszont nem kell félnem, hogy megromlik, már most szerelmes vagyok belé :D). Szintén a hátoldalon található egy rövid kis szöveg: „Értékes kókuszvajat, afrikai shea vajat és tengeri sót tartalmazó, hidegen sajtolt natúr szappan tradicionális recept alapján.” Valamint, hogy szintetikus színezéket és illatanyagot nem tartalmaz, bőrbarát.
Kíméletes bőrradírnak használható, a honlapon feltüntetettek szerint. Már nagyon várom!



1 db Tündérkert szappan (45g vagyis mini)


Ez egy rózsaszínes-mályvás szappanka, mely tapintásra és látványra is jobban hasonlít egy normál szappanra. Illata kellemes, szintén nem túl feltűnő.
Nemes kókuszolajat, shea vajat, kakóvajat, rózsaszín agyagot (innen van a színe), tiszta geránium illóolajat és hibiszkuszvirágzatot tartalmaz.
Hatóanyagainak köszönhetően csökkenti a pattanásos, aknés gyulladásokat, sebgyógyító hatású, napfényvédő (jó, tudom, hogy már közben ránk szakadt az ősz, de káros sugarak ettől még vannak sajnos). A kakaóvajnak köszönhetően stressz csökkentő, immunerősítő, megnyugtatja a bőrt.



1 db COCO Teafaolajos szappan (mini)


Ez egy teljesen natúr szappan, színre sárgásfehér, nem a legszebb darab, telesen átlagos. Az illata nem lesz a kedvencem, de ha tényleg olyan jó antibakteriális hatása van, akkor imádni fogom!
Kókuszolajat, shea vajat és teafa illóolajat tartalmaz, ráadásul samponként is lehet használni!


Jöhetnek a tégelyes, megoldó-csomagon kívüli termékek:

Nyugalom Szigete halántékbalzsam(15ml)


Ez egy szintén igényesen csomagolt, tégelyes kis kence, mely extra szűz olívaolajat, shea vajat, méhviaszt, 100% tisztaságú levendula-, gyömbér-, valamint rozmaringillóolajat, és E-vitamint tartalmaz.
Én azért rendeltem meg, mert nagyon nehezen tudok elaludni éjjel, és szeretném elkerülni a gyógyszerek fogyasztását ilyen fiatalon (és mondjuk, ha lehet később is). A halántékbalzsamban levő illóolajok nyugtató hatással rendelkeznek, serkentik az agyműködést ezáltal javítva a memóriát, csökkentik a fejfájást, kiválóak depresszió és stressz esetén.
Az illata kicsit durva, de nem is kell belőle sokat használni egyszerre, úgy meg nem vészes. A homlokba és a halántékba masszírozva fejti ki áldásos hatását.


Mentolos csók ajakbalzsam (15ml)


Kinézetre ugyanolyan, akár tégelyes társa, ha azonban lecsavarjuk a tetőt, már ránézésre látszik, hogy sokkal olajosabb, csúszósabb, mint a halántékbalzsam. Nagyon pici is elég a szájra, kellemes ízű-illatú, kicsit bizserget, mint a mentolos dolgok általában.  Nálam azonnali favorit!
Organikus kakaóvajat, méhviaszt, 100% tiszta borsmentaillóolajat, E-vitamint és jojobaolajat tartalmaz.


És elérkeztünk az utolsó darabhoz, ami valójában extra, hiszen ajándékként csempészték a csomagomba, ez pedig nem más, mint:

1 db Ében Arctisztító szappan (20g vagyis ultramini mintadarab)


Szép fekete színű az orvosi szénpor tartalma miatt. Gyenge illata csupán egyszerű szappanillat.
Extra szűz olívaolajból, kókuszolajból, szezámolajból és shea vajból készült, orvosi szénporral gazdagítva.

TAPASZTALATOK:

COCO Sószappan:
Inkább krémes, mint habos, de nagyon kellemes, simogató. Az illata először furcsa, de a fürdés végére megszerettem. A bőröm érezhetően szárazabbá vált, de nem a szokásos boltiszappanos szárazzá, mikor alig tudod végighúzni az ujjaid a karodon.  Azt hiszem, imádni fogom!

COCO Teafaolajos szappan:
Nem kertelek, iszonyú büdös, de a lelapuló, folyamatosan ápolatlan benyomást keltő, napi mosást igénylő hajam kellemesen szárazabb, viszont puhább, és most egyáltalán látszik rajta a mosás, mert többnyire már szárítás után teljesen lelapult. Őrülten habzik. Szárítani hosszabb időbe telik, és igényel egy 2rész víz, 1rész citromlé (vagy almaecet) öblítést, majd egy hideg vizes öblítést, de ha javít a hajamon, akkor (szerintem) megéri!

Ében Arctisztító szappanka:
A legtöbb arctisztítóval eddig az volt a bajom, hogy vagy brutálisan kiszárította a bőröm (pl. Clean & Clear zöld tubusos kencéje) vagy pedig ugyanúgy fénylett a bőröm utána is. Így első használat után a pattanáskezelésre még nem tudok mit mondani, de az arcom csak a szemkörnyéken fénylik, ahová nem került szappan – még az orrom hegye sem, pedig az aztán mindig..
Elégedett vagyok vele, hosszú távon jó barátok leszünk.

Tündérkert szappan:
Ezt a darabot nem próbáltam ki. Úgy gondolom, előbb hadd fogyjon el a Sószappan, majd utána.

Nyugalom szigete halántékbalzsam:
Erős illata is meggátol minket abban, hogy mértéktelenül használjuk és pár nap alatt kifogyasszuk a kis tégelyt. Ebben az időben rengeteget fáj a fejem, most kipróbáltam, egyenlőre még nem jelentkezett a megszokott napi fájdalom. Remélem ezután sem fog!

Mentolos csók ajakbalzsam:
Ezt a darabot imádom! Nagyon pici elég belőle, egyetlen rétegtől csillog az ember ajka, bár nekem nem ez a célom, aki sminkféleként szeretne használni egy ilyet, válassza a Fénylő mosoly ajakbalzsamot.
Az én szám elég béna, mindig kirepedezik, kiszárad, ilyenkor még a Labelloim sem segítenek. Ez esetben általában méz-kúrát tartok, erre gyakorlatilag bármilyen méz jó. Bekened vele az ajkad és addig hagyod rajta, míg egy része be nem ivódik, egy részét pedig le nem nyalogatod…   ezt körülbelül 2-3x ismétled. Az ajkad garantáltan pár órán belül puha, sima és csókratermett lesz! Hasonló hatást tapasztaltam a Manna balzsamnál is, imádnivaló!

Köszönöm a posztot, Mirtill!=)

2 megjegyzés:

  1. Én is visszatérő vendég vagyok Mannáéknál :) Én ekcéma stop csomagot szoktam rendelni, és mindig küldenek hozzá meglepetés sheavajat és egy kis szappant. Az ekcémámat teljesen megszünteti. A kiszállítás tényleg szupergyors.
    Ében szappan is jókor jött, mert a következő rendelésemben szeretnék azt is rendelni, jó kis poszt volt, köszönöm a barátnődnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyira pozitívan nyilatkozott róla, hogy kérni fogok egy szappancsomagot a szülinapomra.=)

      Törlés