2013. augusztus 5., hétfő

Urbay Decay Naked Basics paletta

Mikor az Urban Decay kijött a híres Naked paletták új darabjával, elsőre nem igazán mozgatta meg a fantáziámat. De végül megvettem, mert az alap natúr színekből, amiket ez a paletta tartalmaz, sosem elég, és nem bántam meg!


A termék kartondobozban érkezik, igényes, nekem jobban tetszik, mint a műanyag doboz. A hátulján olvasható minden információ róla.



Maga a paletta műanyagból készült és jól záródik, ez mindenképp pluszpont a Nakeddel szemben. Annak a bársonyborítása ugyan szép, de gyűjti a szöszöket és csak egy mágneszárat kapott, de a Naked 2 már a Basics felnagyított mása csomagolás téren.


Kinyitva kényelmes tükröt találunk, ami teljesen jól használható, valamint a színeket. Hat szín van benne, egy fényes highlighter és öt matt.


Venus: vaníliás-fehéres highligter.
Foxy: sárgás tónusú matt nude.
Walk Of Shame: pinkes beütésű matt nude.
Naked 2: matt tejeskávészín.
Faint: matt világosbarna.
Crave: matt, már-már feketébe hajló sötétbarna.

Mint látjátok, ez a paletta inkább mindennapi sminkeléshez készült, ahhoz viszont találni sem lehetne jobbat. A nude színek valóban nude-ok, nem túl sötétek vagy világosak, mindenki megtalálja a saját bőrtónusához megfelelő színt. Nekem ez a Foxy, a swatchon ezért nem is látszik jól. A színek tartósak és pigmentáltak, hozzák a már a Nakednél megszokott Urban Decay-minőséget. Könnyen építhetők, satírozhatók, ez utóbbi matt színeknél probléma szokott lenni. Még kutatom a benne rejlő lehetőségeket, de abban biztos vagyok, hogy szeptembertől szinte minden nap elő fog kerülni, a matt, szolid színek tökéletesek iskolába. Nagyon bevált, és örülök, hogy végül megvettem.

Az ára eredetileg 26 euró, nekem szerencsém volt a Sephorában a Happy Hour akcióval, így csak 20 eurót fizettem, a Beautybay.com-on 23 euróba kerül.

Nem gondolom, hogy must have paletta lenne mindenkinek (a Naked vagy a Naked 2 annál inkább), de mégis jó szívvel ajánlom, ha...

  • jó minőségű natúr színeket keresel egy palettán belül.
  • gyakran készítesz természetes sminket.
  • kiegészítőt keresel egy jól bevált palettához, amiben a fényes, csillogó színek vannak túlsúlyban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése