2013. augusztus 10., szombat

Shopping TAG

Először Roninál, majd Fruzsinál láttam ezt a TAG-et és nagyon ötletesnek találtam, imádok vásárolni, úgyhogy ki is töltöttem a hétvégére.=)

1. Van olyan sminkmárka, amit egy időben sokat használtál, de ma már szinte eszedbe sem jutna utána nyúlni az üzletben?
Nem jut eszembe ilyesmi, viszont volt egy Avon arcápolócsalád, ami mellett sokáig kitartottam, de mostanra találtam jobbat.

2. Ha a piacon találsz egy ügyesen lemásolt "márkás" táskát hihetetlenül jó áron, akkor megveszed? 
Nem, a hamisítványok vásárlása ciki és nem mellesleg illegális. Ha egy híres designertáska formája jelenik meg egy másik, fast fashion kategóriás táskán, azon már elgondolkodnék. Például tavaly tavasszal a Mangonak volt egy fekete lakktáskája, aminek a formája egy az egyben Louis Vuitton Alma volt.



3. Szoktál kozmetikumot, parfümöt ajándékba vásárolni másoknak?
Kozmetikumot sokszor, legutóbb egy körömlakkot hoztam a nyaralásról az egyik barátnőmnek. A parfüm kevésbé jellemző, habár karácsonyra öt barátnőmnek is parfümöt rendeltem, ráadásul kipróbálás nélkül, leírás alapján. Szerencsém volt, mindenkinek tetszett, amit kapott.=)

4. Van olyan holmi amit  betegesen gyűjtesz, függetlenül attól, hogy kitudod e használni?
A fehér felsőket mondanám, illetve, mint tipikus nő, a cipőket. Van olyan, amit évente egyszer veszek fel, van, amit szinte mindennap nyúzok, imádom az összeset!

5. Inkább tervezgetős vagy spontán vásárlónak tartod magad?
Mikor hogy. Minden szezon előtt készítek listát, miket szeretnék beszerezni, és ahhoz tartom magam keményen. Leárazáskor lazább vagyok, és ha nagy ritkán találok első látásra szerelem darabot, akkor azt is el szoktam hozni.

6. Vettél valaha drágább dolgot, amit utólag nagyon megbántál?
Két éve Szerbiában vettem egy gyönyörű cipőt 4000 dinárért (ez kb. 12000 Ft, ha jól tudom), amit nagyon ritkán veszek fel, ugyanis kicsúszik belőle a lábam. A peeptoe fazon is ludas ebben, illetve az, hogy rettentő hamar kitágult a bőr, olyannyira, hogy most kb. fél számmal nagyobb a lábamnál. Talpbetétekkel próbálom orvosolni a problémát, de nem igazán segít.=(

7. Szoktál lelkiismeret furdalást érezni egy-egy shopping után?
Nem, elégedett és boldog szoktam lenni. Tegnapelőtt véletlenül belefutottam a 3000 Ft-ra leárazott, régóta kinézett telitalpú szandálba a méretemben, jaj de örültem neki!

8. Kérdeztél már meg vadidegeneket vásárláskor, hogy szerintük jól áll-e neked az amit éppen próbálsz?
Valami hasonlót igen, kérdeztem már. Tavaly nem tudtam dönteni két bikinifelső közül. Mindkettő ugyanúgy állt, az egyik fekete volt, a másik barack, úgyhogy mikor kijöttem a próbafülkéből, megkérdeztem egy lányt, szerinte melyik legyen.=D

9. Ha az utcán megpillantasz egy lányt hihetetlenül szép cipővel a lábán, lemered szólítani megkérdezni, hogy hol vette a cipőjét?
Nem, ehhez nyuszi lennék.=D

10. Vittél már vissza nem tartós fogyasztási terméket az üzletbe azért, mert nem azt kaptad, amire vártál?
Nem emlékszem ilyesmire.

11. Ha egy üzletben udvariatlanul bánnak veled, panaszt teszel, terjeszted az infót vagy nem tulajdonítasz neki nagy jelentőséget?
Nem fújom fel a dolgot, előbb megjegyzem, ha kedvesek velem. =)

12. Tervezel most valamilyen nagyobb összegű kiadást? 
Őszig biztosan nem, Milánóban jól kivásároltam magam, a napokban becsúszott három pár cipőről nem is beszélve.=)

13. Ért már valamilyen kínos szituáció vásárlás közben?  
A nagy és nehéz függönyökkel mindig megküzdök, illetve most eszembe jutott egy sztori, ami inkább bosszantó volt, mint kínos. Az Abercrombie&Fitchben a farmerek bokarészéhez teszik a csipogót, a belsejébe, hogy az extraszűk farmert még véletlenül se lehessen felpróbálni rendesen. A felvétel még hagyján, de a levételnél nagyon kellett vigyáznom, hogy sértetlenül megússza a nadrág. Nem találtak volna jobb helyet annak az izének?

14. Hol vásárolsz a leggyakrabban?
Az átlagos köröm a Mango-H&M-Reserved-Orsay-Zara-Camaieu, amihez, ha szükséges, cipőboltok vagy egyéb üzletek is bekapcsolódnak.

2 megjegyzés: