2013. augusztus 19., hétfő

Outfit - Utazás

Múlt héten nem voltam aktív sem Facebookon, sem Twitteren, mert nyaralni voltunk a családommal a Balaton déli partjánál. A pihenés nagyon jól sikerült, de ezen a héten már visszatérek a "munkához", van egy csomó jó ötltetem a bloghoz, és tanulnom is kell, ugyanis jövő héten megint osztályozó vizsgát teszek olaszból, szerencsére Milánóban pont azt tanultuk, ami a vizsgára kell.=)
Ezek a képek Tihanyban készültek, mikor vártunk a kompra, kicsit borús volt az idő. A nadrágot még július elején vettem a Mangoban, könnyű lenvászon, sokszor volt rajtam nyáron. Most a természetes színeket céloztam meg, jól passzol hozzá minden, így a khaki felső, a barna szandál és öv is. A nyaraláson szinte minden nap az új szemes nyakláncom volt rajtam, érdemes volt megvenni, már most alapdarabbá vált számomra.



Póló: New Yorker
Nadrág: Mango
Öv: H&M
Szandál: 5th Avenue (Deichmann)
Nyaklánc: Claire's

5 megjegyzés:

  1. Isteni ez a naci, ezer éve keresek ilyesmit. Mangoban még nem néztem, itt az ideje. Szuper a szetted.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a szandid tetszik nagyon!

    VálaszTörlés