2013. augusztus 6., kedd

NOTD - A tökéletes piros


A legutóbbi haul posztban mutattam két Kiko körömlakkot, először a pirosat próbáltam ki. Az előző menta lakkal való csodás tapasztalatok után nagy elvárásaim voltak felé, amik szerencsére mind beváltak, biztosan állíthatom, hogy megtaláltam a tökéletes piros körömlakkot!
Neve ennek sincs, csak száma, a 239. Ugyanazokat tudom elmondani róla, mint a mentáról: szépen terül, két-három rétegben tökéletesen fed, hamar szárad, a teljes száradási ideje kicsit több, mint fél óra (egy 40 perces Született feleségek elején kezdtem a lakkozást, a film végére meg is száradt teljesen a festék). Elég fényes önmagában is, ami azonban a legjobb benne, a tartóssága. Az alábbi képen 6. napja viseltem a lakkot, a fénye alig kopott meg, leginkább csak lenőtt, nem lepattogott.
Hatalmas hátránya, hogy itthon nem kapható, ezért ha Olaszországban, Németországban vagy Spanyolországban jártok, bátran tankoljatok fel Kiko lakkokból! 2,50 euróba kerülnek teljes áron, ezért 11 ml kiváló minőségű lakkot kapunk, szerintem nagyon megéri.



Ez pedig már a friss lakkozás


Legyen szép napotok!

1 megjegyzés: