2013. augusztus 7., szerda

Max Factor Wild kollekció


A nyaralás alatt érkezett néhány csomag tesztelésre kapott termékekkel, köztük a Max Factor legújabb kollekciójával, ami a Wild névre hallgat. Teljesen új árnyalatú szemhéjpúdereket, egy különleges keféjű szempillaspirált és egy új terméket, géles szemhéjceruzát tartalmaz. Izgatottan vettettem bele magam a tesztelésbe.


Wild Mega Volume szempillaspirál
Amit a Max Factor mond róla:
A kollekció főszereplője a Wild Mega Volume szempillaspirál, mely segítségével soha nem látott, extrém pillákat varázsolhatsz magadnak. Az új kefének köszönhetően egy lépésben fest feketére és vastagít meg minden egyes pillát. A kefe új designt, homokóra alakot kapott, melynek középső, rövid sörtéi segítségével több rétegben is könnyen felvihető a festék a szuper gyors dúsítás érdekében. A szélesebb végein lévő hosszabb sörték biztosítják a külső és belső szemzugban lévő pillák elérését az igazán intenzív hatás érdekében. Az eredmény: akár háromszor dúsabb pillák (a festetlen pillákhoz képest).
A termék fekete és vízálló fekete változatban lesz kapható.

Ajánlott fogyasztói ára: 2499 Ft



Alapvetően a szilikonkefés szempillaspirálokat részesítem előnyben, általánosságban jobban beváltak nálam, de mégis megkedveltem ezt a darabot. Én a sima, nem vízállót kaptam meg, de nem volt gond a tartóssággal. Úgy vettem észre, hogy kicsit gyakorolni kell a megfelelő felviteli technikát, valamint szerintem szempillagöndörítő nélkül jobban működik. Mikor a fotókat készítettem, nem használtam előtte szempillagöndörítőt, és szebbnek találom így a végeredményt. A hatásával nagyon meg vagyok elégedve, bátran ajánlom Nektek is.


Wild Shadow szemhéjpúderek
Amit a Max Factor mond róla:
Nincs kiemelkedő hatás magasan pigmentált, élénk, trendi színek nélkül. Ezért kerültek megalkotásra a Max Factor új Wild Shadow szemhéjpúderei. Merész, vibráló színárnyalatok por formátumban, melyek teljesen megfelelnek a nyári vidám trendnek. Használhatók önmagukban az intenzív eredmény érdekében, vagy más színekkel közösen, ha feltűnőbb tekintetre vágyunk. Vizes ecsettel a hatás még tovább fokozható, ha igazán telített színeket szeretnénk elérni, melyek nem halványodnak el a nap során.
Ajánlott fogyasztói ára: 2099 Ft


A kiszerelés szokásos, csavaros tetejű, kör alakú pan. A 35 Auburn Envy árnyalat van meg nekem, ez egy aranyos fényű barna csillámdarabokkal, így felvitelnél ügyelni kell rá, hogy ne potyogjon a szem alá. Kicsit porzik, de nem zavaró, könnyű vele dolgozni. A pigmentáltsága rendben van, szemen erősebb, mint swatchon, a héten hozok vele sminket is. Összességében jó terméknek tartom, de semmi különlegeset nem nyújt, jó szemhéjpúdert ennél olcsóbban is lehet kapni a drogériákban.


Wild szemhéjceruza 
Amit a Max Factor mond róla:
A színpompás Wild kollekció utolsó tagja az új szemhéjceruza, ami 6 ellenállhatatlan árnyalatban kerül piacra. A színekben gazdag ceruza két sminkeszközt egyesítve azoknak nyújt tökéletes segítséget, akik szeretnék szabadjára engedni vad énjüket. Használható szemceruzaként a vízvonalon, vagy szemhéjfestékként árnyalásra, kiemelésre, de füstös szemet is készíthetünk vele. Gél hatású formulájának köszönhetően a színek feltűnőek, a felvitel pedig nagyon egyszerű. Bármelyiket is választjuk, az eredmény mindenképp egy életteli, erőteljes tekintetet lesz.
Ajánlott fogyasztói ára: 2899 Ft


Többfunkciós termék, juhúúú! Szintén egy barna árnyalatot kértem, végül a 05 Caramel Rage landolt nálam. Ez hideg fényű világosbarna. A textúra krémes, de nem túlzóan, könnyen satírozható, de felvitel után picit szilárdul. Eddig csak az alsó szemhéjamat húztam ki vele, ott jól teljesített, de kíváncsi vagyok, milyen színes alapként vagy önmagában alkalmazva. Igazán jól sikerült és hiánypótló termék, hasonlóval itthon, drogériában ritkán találkozni. Nem olcsó, ezért érdemes olyan színt választani, amit gyakran használtok, és akció keretén belül lecsapni rá.

A termékek már kaphatóak a Max Factor állvánnyal rendelkező DM-ekben!=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése