2013. augusztus 26., hétfő

Back to School - Outfit ötletek

Jövő héten kezdődik a suli, és mind tudjuk, mennyi izgalommal jár visszarázódni a tanulós hétköznapokba. Hogy ezt megkönnyítsem, készítettem öt szettet inspirációnak, amelyek bármelyikét lehet viselni az első héten, de akár egész ősszel is.

A lehűlt időre tökéletes, kényelmes és divatos szett. Készülőben van egy must have darabok lista az új szezonra, de megelőlegezem, hogy ha eddig nem tettétek, most mindenképp szerezzetek be egy kockás inget, tombol a 90-es évek retro! Meglepően variálható, ebben az esetben a mintás pulcsi alól kandikál ki. A nagy táskába kényelmesen elférnek a könyvek, ez a Celine-re hajazó darab egyébként H&M-es.


Én nem vagyok hátizsákos típus, de aki igen, az örülhet, ugyanis most nagyon divatosak! Mikor a szettet állítottam össze, körbenéztem a hátizsákok között, és magam is meglepődtem, mennyire jópofák vannak. A punk stílus is beférkőzik a divatba (köszi Prada, nekem tetszik!), ennek jegyében választottam ezt a kockás nadrágot, ami annyira feltűnő, hogy nem igényel semmi extrát: egyszerű póló és tornacipő tökéletes. Arany ékszerekkel párosítottam, és ugyan a szegecs talán már so last year, ebbe a szettbe beleillett a táska.

A skater, vagyis A vonalú, magas derekú szoknya mindenkinek jól áll, és farmeringgel nagyon jól néz ki. Ilyen szoknyám már van, farmeringem még mindig nincs, de már tudom, hol fogom megvenni, a következő havi zsebpénzemből meg is lesz, mint jutalom, hogy túléltem az első hetet vagy napot a suliban. Hogy ne legyen túl sötét, hiszen még csak szeptember van, nude balerinacipőt és világosbarna táskát adtam hozzá, az ékszerek adnak neki melegséget.

Egyszerű, de csinos szett olyan lányoknak, akik szeretnek kényelmesen és csajosan öltözködni. A farmerruha pont olyan jól variálható, mint minden farmer anyagú darab, a puha, kötött kardigán a hideg reggeleken tesz jó szolgálatot. Az ékszerek és a cipő finom színűek és szolidak, a hátizsák pedig annyira cuki, hogy még én is szívesen hordanám suliba.

Sok iskolában, a miénkben is első nap van az évnyitó, amikor ünneplőben kell menni, erre is készítettem egy variációt. Egyben meg is mutatom, mit tervezek viselni a suli első napján: ceruzanadrág, fehér ing, blézet, klasszikus cipő és kevés, de hangsúlyos ékszer. Változtattam az eddig megszokott szettemen, mindig szoknyát viseltem első nap, de kell egy kis formabontás.

Ti már tudjátok, mit fogtok viselni az első napon, vagy még bele sem gondoltok ilyesmibe?=)

15 megjegyzés:

  1. Ne haragudj meg ezért, de az ilyen bejegyzésekről az a véleményem, hogy idegesítőek. Azért, mert nagyon szépen összeszedted, összepárosítottad a holmikat, de ugyanakkor meg nem tüntetsz fel forrást. Persze meg lehet kérdezni, hogy ez és ez a holmi hol kapható, de mennyivel egyszerűbb lenne az egyes szetteknél leírni, nem?
    Pl. egészen belelkesültem a kis tigrises pulcsi, és az általad is favorizált pöttyös hátizsák láttán, de miután gőzöm sincs, hol kapható, elég csalódott lettem. Sajnos arra nincs időm, hogy végigböngésszem az összes FMCG ruhabolt aktuális kínálatát, arról nem beszélve, hogy sokszor nincs is a honlapjukon minden árujuk.
    Szóval tanácsként Neked is, és más olyan bloggernek, aki úgy érzi, hogy király post-ot hozott össze a termékek lelőhelyének feltüntetése nélkül:
    Nem, ez így csak félkész munka, és ne gyertek nekem azzal, hogy csak tippeket adtok, mert ha nekem nincs elég fantáziám, és tippekre szorulok, akkor a lelőhelyekre is szükségem van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem haragszom, építő jellegű, normális hangnemben írt kritikákat meg szoktam fogadni. Legközelebb akkor belinkelem, mi honnan van, vagy maradok az előző módszernél, a Polyvore által beillesztett képeknél, és akkor rájuk kattintva rögtön látod a lelőhelyeket.
      A pulcsi egyébként French Connection: http://www.frenchconnection.com/product/Woman+Collections+Knitwear/78ACZ/Born+to+be+Free+Snow+Jumper.htm
      A táska pedig Accessorize: http://eu.accessorize.com/view/product/eu_catalog/acc_1,acc_1.7/4890764100

      Törlés
    2. Köszi!
      Bocs, ha kicsit ingerült hangvételű volt a hozzászólásom, de tényleg már sokszor megállapítottam magamban, hogy amikor csak különféle szettekről szól a poszt, de nem tudni, hol szerezhetőek be az egyes darabok, akkor igazából nem érzem igazán hasznosnak a dolgot, legfeljebb a blogger stílusérzékéről kapok képet. :)
      Azt nem is tudtam, hogy a Polyvore-os képeknél látszik a forrás is, jó tudni, köszi ezt is! :)

      Törlés
    3. Örülök, hogy meg tudtuk oldani a problémát.=) Igen, ha kóddal illesztem be, rá lehet kattintani a képre, ami visszavisz a Polyvore-ra, ott pedig részletesen listázva vannak a felhasznált darabok (márka, ár forintban, honlap, ahonnan meg lehet rendelni). =)

      Törlés
  2. ha szabad megkérdezni, hol tervezel farmeringet venni? :D ezer éve vágyakozom már egy szép darab után, de eddig ahol láttam, aranyárban volt, így még mindig kimaradt. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem szokványos helyen.=D Győrben nemrég nyílt egy nagy kínai áruház, egy barátnőmet kísértem el, és ott láttam elég jót, meglepően csicsás díszítés nélkül, ugyan nem próbáltam fel,de a fogason tetszett. az árára nem emlékszem pontosan, de kb. 3000-3500 Ft volt, annál biztosa nem több. ha nem győri vagy, akkor érdemes megnézni kínaiban a környékeden.;)

      Törlés
    2. győri vagyok, úgyhogy azt hiszem tudom melyik üzletről van szó. :D a barossúti rossmannal szemben? :D

      Törlés
  3. én is kínaiban bukkantam rá egy tökjó farmeringre:))) úgyhogy tényleg érdemes benézni ilyen helyekre néha vannak jó holmik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, tök jó.=) én is örültem, mikor megláttam, mert minden máshol, ahol néztem, nagyon drága volt/nem tetszett.

      Törlés
  4. Na akkor bemereszkedem....fortelem, h kinai nyilt ott..es volt pofajuk kiirni ra, h centrum...ha'nemtom://

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elsőre én sem gondoltam volna, hogy pont ott találok jó farmeringet.=) egyébként egyszer nagyon régen (még alsós voltam), volt ott egy kínai, aztán lett a kaszinó-étterem.

      Törlés
  5. Szia! A Pöttyös Tündérség (hátizsák) hol kapható és mennyiért? Imádkozom, hogy valami elérhető legyen. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Accessorize, 50 euró http://eu.accessorize.com/view/product/eu_catalog/acc_1,acc_1.7/4890764100
      meg tudod rendelni, de egyébként elvileg a C&A-ban vannak hasonlók.=)

      Törlés
    2. Elég valószínű, hogy a C&Aba térek be :) Köszönöm a tippet!

      Törlés