2013. augusztus 31., szombat

Back to School - Gondolatok

Szerdán elbúcsúztattuk a barátnőimmel a nyarat egy hatalmas bulival, ma pedig már a szünet utolsó hétvégéje kezdődött. Az íróasztalszekrényben már készen várakozik minden, amit a tanévkezdésre beszereztem, szem elé tettem az iskolatáskákat és lassan-lassan tudatosul bennem, hogy a szünetnek szinte vége is van.


Tavaly ilyenkor már vártam az évkezdést, kíváncsi voltam az új évre, hiányoztak az osztálytársak. Idén azonban szívesen meghosszabbítanám még néhány héttel a szünetet, legalább ennyi szabadság, amit szabadon fel tudnék használni erre-arra. Nem szokott ennyire lehangolni az évkezdés, pedig most pont ezt érzem. A rengeteg back to school videó, blogbejegyzés, iskolában játszódó sorozatok sem hangoltak át az őszre. Tavaly ilyenkor már lelkesen írtam az új trendekről a blogba, idén még egy árva gondolatot sem sikerült megfogalmazni róluk. Talán a sok újdonság riaszt el picit, ami idén kilátásban van: új tantárgyak, kampány rengeteg munkával, előrehozott érettségik, és még ki tudja, mi fog történni...
Szóval próbálok hangolódni, Gossip Girlt ismétlek németül, hogy visszacsalogassam a némettudásomat, ami június 15-ével mindig elmegy nyaralni, és nehezen veszi tudomásul, hogy szeptember 1-ére vissza kell jönnie, ó, és a Pretty Little Liarst is elkezdtem! Nem tudom, nekem ez hogy maradhatott ki, mindig halogattam, de most belevágtam, és négy rész után imádom! Szerintem olyan, mintha a Született feleségek és a Gossip Girl szerelemgyereke lenne, pont nekem találták ki. Letöltöttem Aria SMS-hangját a telefonomra, most nem kapok frászt, ha értesítésem van, ugyan. Remélem, a gimnazista környezettől jobban sikerül az átállás, bár tőlünk csak nem indít senki blogot/küld SMS-eket "tudom mit tettél hétvégén"-témában.=D

Kicsit később akartam erre sort keríteni, de ha már témánál vagyunk, megragadom a lehetőséget, ugyanis ez a program is nagy szerepet fog kapni a következő tanévben. Szerintem nem említettem még, hogy az iskolám jó ideje testvérkapcsolatot tart fenn egy német gimnáziummal, ahol egy hetet tölthetnek el a kiválasztott 11.-es tanulók, családoknál ősszel, majd tavasszal "vissza kell fogadni" azt, akinél az illető lakott. Kevesen mehetnek, sokan jelentkeznek, nagy szerencsémre beválasztottak, úgyhogy ősszel irány Ingolstadt! A program nagyon jónak ígérkezik, a társaság alapból az, biztosan szuper élmény lesz. Már beszélgetek a német lánnyal, akit "kaptam", jó fej és ugyanazokat a sorozatokat szeretjük, remélem, élőben is ki fogunk jönni egymással. Ezért is nézem a Gossip Girlt németül, hogy a beszédet szokjam. Még soha nem voltam Németországban, és a szóbeli némettudásomra is ráfér a fejlődés, úgyhogy nagyon-nagyon örülök a lehetőségnek.

És egy kis divat is: a bevásárlós bejegyzésből valamiért kifelejtettem a csodaszép iskolatáskámat, ami puha bőrből készült, engem az angol iskolákra emlékeztet, és már most imádom. Elférek benne egész jól, főleg, hogy idén még kevesebb könyvet kell magammal vinnem, a füzetproblémát pedig már kiküszöböltem. Egyébként tegnap beszélgettem az egyik barátnőmmel, mikor mondtam neki, mennyire nincs kedvem suliba menni, meggyőzőtt azzal, hogy minden nap lehetek csinos.=D


Élményekben gazdag, szuper tanévet kívánok annak, aki hétfőtől ismét visszaül az iskolapadba!=)

13 megjegyzés:

  1. hol nézed németül a Gossip Girlt? meg tudsz még ilyen könnyebb filmeket és sorozatokat németül esetleg (+felirattal még királyabb lenne)? :) rám férne a gyakorlás.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. + Németország biztos nagyon szupi lesz meg a csereprogram! :) én is részt vettem egy nemzetközi projektben még gimiben, egy francia lányt láttam vendégül, én pedig angliában töltöttem egy hetet. ^^ most pedig fél év külföldön tanulás vár rám.

      Törlés
    2. itt nézem, van fent egy csomó sorozat is http://www.vidics.ch/de/Serie/gossip_girl és egyébként meglepően jó a szinkron, habár Gossip Girl hangja olyan, mint egy 30 fölötti nőé, ez picit meglepő az elején.=D
      hajrá a külföldi tanuláshoz, biztosan király lesz!=) igen, mindenki jókat nyilatkozik a programról, biztos mi is hasonlóan fogunk.

      Törlés
  2. Juuj, én ma fejeztem be a PLL-t.. nagyon durva lett a vége *.* :D
    Na de, honnan töltötted le az sms hangoot? :O Nagyon megköszönném, ha elmondanád :S
    Köszönöm. V- :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Androidra van egy Zedge nevű alkalmazás, ahonnan mindenféle háttérképet, hangot le lehet tölteni ingyen, onnan van.=)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. király!=) amúgy szerintem nagyon jó ez az app, sokminden van fent, a hátterem is onnan van most!

      Törlés
  3. Úúúú nagyon tetszik ez a táska! *.* Ha meg szabad kérdeznem, akkor hol vetted? Remélem beszerezhetek én is egyet belőle! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Balatonfenyvesen vettük egy bőrdíszművesnél, szerintem bármilyen bőrműves boltban, vásárban találsz ugyanilyet vagy hasonlót.=)

      Törlés
    2. Köszönöm! :) Mindenképp megpróbálok beszerezni valami hasonlót! :)

      Törlés
    3. Köszönöm! :) Mindenképp megpróbálok beszerezni valami hasonlót! :)

      Törlés
  4. A barátnőd érve megmosolyogtató, hogy miért lesz jó újra suliba járni! :D

    VálaszTörlés