2013. július 31., szerda

Napi smink - Basics

Ma volt egy kis elintéznivalóm a városban, ehhez teljesen egyszerű sminket szerettem volna, így esett a választásom a Naked Basics palettára. Ez az első sminkem vele, a palettáról lesz külön poszt is, egyelőre csak egy sminket mutatok. Három színt használtam: a Walk Of Shame-et (pinkes tónusú nude) a mozgószemhéjra, a Naked 2-t (szürkés tónusú, sötétebb nude) a szemhéj külső egyharmadába, a Faint-et (barna) a mélyítővonalba, míg a Venust (fényes pezsgő) a szemöldökcsont és a belső szemzug kiemelésére. A festékekkel könnyű dolgozni, kellően pigmentáltak. Vékony tusvonalat húztam hozzá, és kipróbáltam a Max Factor új szempillaspirálját is. Az arcomra rózsaszín pirosító került, a számra pedig az Essence Gel Tint ujjal eldolgozva.


Ezeket használtam:

Arc:
Catrice Ultimate Moisture Fresh Skin Make Up
Essence Stay All Day korrektor
Max Factor Creme Puff púder
NYC mozaik pirosító

Szem:
Essence Eyebrow Stylist Set
Urban Decay Basics paletta: Venus, Walk Of Shame, Naked 2, Faint
Max Factor Colour X-Pert szemhéjtus
Max Factor Wild Mega Volume szempillaspirál

Ajak:
Essence Gel Tint - 04 Pink Exposed

4 megjegyzés:

  1. Egyszerű, de nagyszerű! :) A tesztet nagyon várom, bár biztos vagyok benne, hogy teljesen kihasználható és abszolút megérte! Van másik UD palettád is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!=) Igen, az első Naked paletta, azért is döntöttem a Basics megvétele mellett, mert a Nakedet imádom, tökéletesen kiegészíti.

      Törlés
  2. nagyon szép konturozások, ügyes vagy :))

    VálaszTörlés