2013. július 22., hétfő

Milano - Utolsó hétvége

Hihetetlen, milyen gyorsan telik az idő, ez az utolsó hetem, szombaton már repülök haza. Legutóbb csütörtökön írtam, azóta voltam néhány helyen, eltöltöttem egy nyugis hétvégét és végre jobban belevetettem magam a vásárlásba.=)

Pénteken suli után elmentem jobban szemrevételezni a boltokat, vettem egy nagyon jó pulcsit (a milánói zsákmányokat majd otthon külön posztban megmutatom), extra vastag Vogue-ot és sikerült tönkretennem a fülhallgatómat, úgyhogy a szombatot az Euronicsben kezdtem, ahol fél óra válogatás után vettem egy másikat. Ezután elmentem a Museo del Novecento-ba, ami tulajdonképpen végigvisz a 20. századon az alkotásokon keresztül. Nekem nagyon tetszett, úgy vettem észre, a modern művészet elég megosztó téma, az emberek nem tudnak elmenni mellette szó nélkül és sokan nem szeretik, szóval ezt a múzeumot nem ajánlom feltétel nélkül. Innen készítettem pár képet a Piazza Duomo-ról, fentről is gyönyörű.=)

Ezután felkerekedtem és megkerestem az Abercrombie&Fitchet, tudni akartam, mi a körülötte lévő hype oka. Már mindent értek! Azt eddig is tudtam, hogy gyönyörű fiúk a reklám...ööö. testek...ööö...arcok, de mikor beléptem, kétszer is lesokkolódtam. A bejáratnál két csodaszép fiú fogad, majd szembetalálkozol egy kigyúrt, szexi, egy szál farmerben lévő fiúval, akivel pózolhatsz, egy gyönyörű lány polaroid képet készít rólatok, amit keretben meg is kapsz. Egyáltalán, minden eladó olyan, mint akit a Vogue-tól szalajtottak. Az üzlet maga elég sötét, mindennek erős, fűszeres parfümillata van, amit folyamatosan spriccelnek a levegőbe. Elég jó a felépítése is, jól átlátható, rendezett. A márkát leginkább a Levi'shez tudom hasonlítani, mint stílusban, mind az ár tekintetében. Kényelmes, sportos stílus, tapintásra jó minőségű anyagok, főként klasszikus darabok. Ezerféle farmer van, minden szabásban, színben, farmering, kockás ing, a híres pulcsi, sportos kabátok, ugyanakkor fellelhető néhány nőiesebb darab is. Legalább fél órát töltöttem el az üzletben, és még itthon is azon gondolkoztam, mit érné meg venni, ugyanis valóban drága: egy farmer 80-100 euró, rövidnadrág 60-80 eurú, a semmi kis pamutruhák 90-100 euróba kerülnek. Van néhány cipő is, talán ezek érik meg a legjobban, próbáltam egy valódi bőr sarut (azt hiszem, 50-60 euró volt), de persze nem ért körbe a pánt a bokámon, úgyhogy ezt a lehetőséget sztornóztam. De még visszamegyek a héten!

Vasárnap a Castello Sforzescóban néztem meg néhány múzeumot, itt fotóztam is az érdekesebb dolgokat, úgyhogy nem is mondok sokat, beszéljenek helyettem a képek.=) Ez volt talán, ami a legjobban tetszett a múzeumok közül. Az egész kastély gyönyörű egyébként, a kedvenc helyem Milánóban. Ezután kicsit chilleltem a Parco Sempionében, ami a park mögött van, majd elmentem enni (közben becsúszott két Kiko körömlakk...akciósak voltak, na) és hazajöttem, mert már kezdett elviselhetetlenül meleg lenni.

Ma még csak suliban voltam, egyelőre itthon várok egy kis lehűlésre a ventillátor mellett, aztán bemegyek a belvárosba fagyizni és vásárolgatni.=)

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése