2013. július 10., szerda

Milano - Stadio San Siro

A  San Sirót nem hagyhattam ki, úgyhogy ma felkerekedtünk megnézni.=) A kijutással kicsit szenvedtünk, mire megtaláltuk a helyes járművet, és sokat is kellett utazni, mert a stadion a város szélén, a lakótelepen van, elég messze a belvárostól, de szerintem érdemes elmenni.
A belépő 13 euró, ezért meg lehet nézni a múzeumot és körbevisznek a stadionban és az öltözőkben. Sajnos jó kis panorámaképet nem tudtam csinálni, mert a pályát most épp szétszedik, valami koncert lesz hétvégén, arra építik a színpadot meg a vezetés alatt is hangpróba volt. Az idegenvezetés érdekes volt, angolul és olaszul is elmondta a lány a tudnivalókat. Mesélt a stadion történetéről, a két csapat történetéről, mi merre van, hogy vannak az öltözőben a helyek felosztása, ilyesmik. Az Inter öltözője eszméletlenül csúnya, olyan, mint egy általános iskolai tesiöltöző (khm nem is érdemelnek jobbat khm), a Milané viszont elég csicsás, ahogy az idegenvezető mondta, Berlusconi-style.=D Nekem nagyon tetszett, extázis nem volt, de csak mert én maradok Juventus-szurkoló.=) Utána elkapott minket a vihar, úgyhogy bemenekültünk egy kis étterembe vacsorázni.
Tegnap egyébként végül csak vásároltam, mert későn indultam el, vettem néhány ajándékot, magamnak egy A vonalú, pörgős, magas derekú fekete szoknyát a Pimkie-ben, meg láttam egy gyönyörű cipőt a Mangoban, amit szerintem el is hozok. Az üzletek egyébként sokkal nagyobbak, mint otthon, nagyobb a választék és most minden le van árazva. Néha már túl sok is, a H&M-ből meg a Zarából hosszas nézelődés után lányos zavaromban üres kézzel távoztam. Bekeveredtem egy hatalmas és gyönyörű könyvesboltba, 2 emeletes, van bent egy bár, csodálatos! Vettem is könyvet, este azt olvastam.=) Sephorában még nem jártam, de ami késik...















Ez szekrényke arra szolgál, hogy a játékosok beletegyék meccs után a mosandó cuccaikat

2 megjegyzés:

  1. Júliusban mindig saldi van:-) pont jókor vagy itt.
    Hát igen Milan az Milan. En is maradok a Juventusnal;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juventus a legjobb!=)
      a saldinak nagyon nehéz ellenállni, suliba menet legalább 10 üzlet mellett megyek el.=D

      Törlés