2013. július 28., vasárnap

Milano - Nagy zsákmányos poszt

Tegnap délután sikeresen hazaértem, ebédeltünk egy nagyot, kicsomagoltam, minden rendben van.=) A visszaút jobb volt, szerencsére nem fájt a fülem. Jó korán kiértem a reptérre, úgyhogy vagy másfél órát töltöttem a duty free shopban, ahol majdnem vettem parfümöt így a végén, de lebeszéltem magam róla. Azt tudtátok, hogy a Malpensa Terminal 1-en van egy Victoria's Secret? Nagyon meglepődtem, körül is néztem, nem teljes a kínálat sajnos, főleg a márka kozmetikai vonala, valamint a kiegészítők vannak jelen, amik, bevallom őszintén, nem igazán nyűgöztek le, magukra a fehérneműkre sokkal kíváncsibb voltam.

Három hetet eltölteni egy olyan városban, ahol leginkább csak vásárolni lehet... Nagy kihívás, ha nem rendelkezel végtelen pénztárcával. Ezerféle üzlet van, óriási kínálattal és ami pozitív, hogy minden árkategóriában. Első körben kicsit meg is ijedtem a túl sok mindentől, volt olyan üzlet, ahol kétszer-háromszor is jártam, még mielőtt vettem valamit. Nem volt kimondva, de általában próbáltam olyan helyeken vásárolni, ami vagy a környéken nincs, vagy egyáltalán az egész országban, és ez elég jól sikerült is. Kicsit mesélek a tapasztalataimról.

Az óriási kínálat nem mindig előny: több H&M-et, Bershkát és Mango-t végignyálazva összesen egy cipőt találtam magamnak. Ami tetszett, az drága volt vagy nem volt méret, de eleve nehéz volt olyat találni, ami tetszik. Ez azért érdekes, mert itthon általában a fél H&M-et fel akarom vásárolni. A Stradivarius nagyon jó, habár nem vettem semmit, ha Bécsben vagy Budapesten járok, bekukkantok megint, a Pull&Beartől ellenben nem voltam elájulva. A Pimkie-ről az egyik barátnőm mesélt, hogy ő mennyire szereti, és tényleg szuper, csak egy dolgot vettem, de többet is tudtam volna. A Sixet imádtam, szinte minden ajándékot ott szereztem be. A Zara tetszett a legjobban, pedig itthon nem szoktam sűrűn járni oda.

Az Abercrombie&Fitch vásárlásom külön történet. Miután először voltam, legalább harmincszor átnéztem a honlapot, a kínálatot, osztottam-szoroztam, mit érdemes venni. Végül eldöntöttem, kerül, amibe kerül, veszek egy farmert, jól kihasználható, nem egyszezonos. Mikor másodszor elmentem, aznap kezdődött a hőség, szűk farmernadrágot lehetetlen volt próbálni. Ráadásul a szár legaljára teszik a műanyag riasztót, és próbáld úgy felráncigálni. A sikertelen kísérlet után összeszedtem mindent, ami tetszik, bevittem a próbafülkébe (ami amúgy engem szaunára emlékeztetett a fa ajtóval meg faburkolattal, de lehet csak nagyon meleg volt), és csendes magányomban eldöntöttem, mit szeretnék.
És persze nem mehetek el szó nélkül a gyönyörű parfümériák mellett, a Corso Vittorio Emanuele-n két emeletes a Sephora, de volt még három ilyen típusú üzlet. Érdekes egyébként, hogy DM, Rossmann-szerű drogériát nem láttam. A Kiko mint márka nagyon tetszett, rúzsokat próbálgattam a kezemen és jónak tűntek, legközelebb azt is veszek.


Mert egyedibb, mint az I love Milano meg I love Italia feliratúak, és mert hátha előrevetítem a jövőmet.=D Egyébként extra puha, vastag és kényelmes, simán fogom suliba is hordani ősszel-télen.

Szoknya: Pimkie
Nem sikerült magáról a szoknyáról jó képet csinálnom, ezért mutatok rögtön outfitet, az első night out előtt készült a kép
Ilyen szoknyát ezer éve kerestem és nagyon megörültem neki, szerencsére olyan az anyaga, hogy ősszel is viselhető. Vigyázni kell vele, mert könnyen a nyakadba fújja a szél a legforgalmasabb utca közepén. True story.


Sárkányos pulcsi. SÁRKÁNYOS. Kell ennél több magyarázat?=D Most újra szívesen olvasok fantasyt, még az utazás előtt kezdtem el a Trónok harcát, ehhez tökéletesen passzol. Nagyobb, mint kéne, picit oversize hatású, de tetszik, bőrnadrággal és fehér inggel isteni lesz.


Mikor sikerült jegyet szereznünk a Scalába, égi jelnek tekintettem és elrohantam a Mangoba megvenni életem cipőjét, hogy azt viselhessem az előadáson. Tökéletes: fekete, valódi bőr, hegyes orrú, tűsarkú, nőies, divatos és örök darab. Kényelmesnek nem mondanám (kétszer volt eddig rajtam), de első alkalommal nem törte szét a sarkam, és a platformos Zara szandálomnál kényelmesebb (pedig elvileg ennek fordítva kéne lennie).
Nadrág: Abercrombie&Fitch
Erről sem sikerült magában képet készíteni, az utolsó napok egyikén viseltem ezt a szettet
Egy rövidnadrágot választottam, az ok pedig nagyon egyszerű: sosem találok magamnak farmer rövidnadrágot, legutóbb három-négy éve történt ilyen, azt a darabot pedig kopottá hordtam, így mikor felpróbáltam, és láttam, hogy jól áll, jó az anyaga, nem volt kérdés, hogy ezt hozom el. Sokszor volt rajtam, jól kihasználható alapdarab, igyekszem is annyit hordani, amennyit csak lehet, ami ebben a melegben nem nehéz feladat.


Alapvetően nem vagyok oda a neonszínekért, de ez a fülbevaló annyira megtetszett, hogy nem tudtam otthagyni. Jól feldobja az egyszerűbb szetteket, a szoknyás képen is azt viselem, nyárra szuper választás!

Már mutattam nektek egy Kiko körömlakkot, így mikor láttam, hogy mindet leakciózták 1,50 euróra, nem volt kérdés, hogy veszek újabbakat. Sok szín csábított, de végül két teljesen alap színnel, egy pirossal és egy bordóval távoztam. A bordó lakkom kezd kifogyni, az eddig használt pirosom pedig már nem úgy viselkedik, mint régen, ezért választottam ezeket. 11 ml-es kiszerelésűek, nagyon megérte.


Végül a Sephora-zsákmány, a Naked Basics paletta. Sokat gondolkoztam, megéri-e, és az IGEN mellett döntöttem, mert imádom a Naked palettámat, az útra is azt vittem magammal, a színeket is abszolút ki tudnám használni. Óriási szerencsém volt vele, ugyanis mikor barátnőmmel ketten voltunk, és ő vett magának parfümöt, én úgy gondoltam, várok még a Nakedemmel. Másnap elkísértem a metrómegállóig, ahol van egy Sephora, búcsúzás után beléptem, ahol az eladólány egy Happy hour kuponnal fogadott, miszerint aznap délután az egész üzletre 20%-os kedvezmény van, így természetesen a palettára is. Kellemes meglepetés volt.=)

Jövő héttől a blog visszatér a rendes kerékvágásba, lesznek tesztek (érkezett néhány szupernek ígérkező újdonság), vélemények és augusztusban pedig őszi trendes bejegyzések is!

10 megjegyzés:

  1. Na, akkor örülök hogy jól telt ez a pár hét! Biztos egy élmény volt, emlékszem amikor Franciaországban voltam 1 hétre, már az is nagyon jó volt, hát még ez milyen jó lehetett...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, hatalmas élmény volt, nagyon megérte elmenni!=)

      Törlés
  2. ugyanezt a piros lakkot hoztam haza én is magammal:) imádom, az igazi piros..pedig már volt itthon előtt 4-5 db-om, de mind csak a majdnem kategória volt..ez viszont szerelem
    egyébként jó a minősége is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont ezért vettem ilyen számomra alap színeket, mert az előző Kiko lakkom nagyon bevált, örülök, hogy másnak is.=)

      Törlés
  3. Olaszban a drogériaszerű üzlet pl. Acqua & Sapone. Ott a drogériákban egyébként teljesen mást kapni (bor, kávé stb).

    VálaszTörlés
  4. Itt a rossmann nagy hiany-nekem :-D:-D
    Viszont az ovs es a coin is nagyon szuper hely.
    Márkás cuccot itt outletben érdemes venni. Milano a japanoknak es az oroszoknak van kitalálva. Ok a penzesek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A suli is tele volt ázsiaiakkal meg oroszokkal, tudom, mi a helyzet.=D

      Törlés