2013. július 9., kedd

Milano - első napok

Nemrég voltam ebédelni, hazaugrottam lerakni a sulis cuccaimat és szusszanni kicsit, még mielőtt elmegyek a dómba, vásárolni kicsit, meg talán egy múzeumba is. Vasárnap este érkeztem meg Milánóba, lekopogom, de eddig minden csodálatos, remélem, így is marad.

Bécsből indultam, a repülőtér hatalmas, rengeteg ember van, de minden célt könnyen megtaláltam. Várakozás közben elment  előttem egy dán röplabdacsapat (gyanítom, válogatott), az alaphangulat megvolt.=D A repülés egész jól telt, habár leszállásnál borzasztóan fájt a fülem. Ezután buszra szálltam, ami a Malpensa repülőtérről visz be a vasútállomásra. A városban kicsit keveregtem, mire megtaláltam a helyes utcát. A szállásadó néni nagyon aranyos, ajánlott helyet, ahova mehetek enni, de egyébként a környék tele van ilyesmikkel. Aznap már nem csináltam semmi különöset, csak ettem egy pizzát és sétáltam a környéken.
Hétfőn mentem először suliba, de még nem volt tanítás. Összegyűjtötték egy terembe a héten kezdőket, mindenki bemutatkozott. Volt többek között öt kínai csaj, mind a divatszakmában dolgozik, design kurzusra jöttek Milánóba (egyébként szinte az összes ázsiai ilyen, aki a suliba jár), akkor három orosz csaj, az egyikük fashion communicationt tanul, ami fogalmam sincs, mi, de nagyon jól hangzik, én is akarok.=D Rajtam kívül még két magyar lány van, velük töltöttem a délutánt. A suliban írtunk tesztet, nagyon jól sikerült, áldottam is az olasztanáromat, hogy úgy belém verte a nyelvtant. A szóbeli elbeszélgetés rövid volt, csak alap dolgokat kérdeztek (ki vagy, honnan jöttél, milyen könyvből tanulsz). A nő el volt ájulva, milyen szép nevem van.=D A haladó csoportba kerültem.
Délután a másik két magyar lánnyal ebédeltem, aztán sétálgattunk fel-alá, kívülről megnéztük a Castello Sforzesco-t, a Galleria Vittorio Emanuele II-t és a dómot. Gyönyörű üzletek vannak mindenféle árkategóriában (az utcámmal szemben van egy Zara meg egy H&M =D), de láttunk Armani édességboltot, Armani hotelt (!!!), Armani és Gucci kávézót is. A hosszú napot koktéllal zártunk a Castello Sforzesco környékén, egyúttal meg is vacsoráztunk a koktélhoz járó mini falatokkal.
Ma volt az első rendes iskolai nap. Nyolcan vagyunk a csoportban: egy svéd pasi, egy idősebb dán nő, egy gyönyörű orosz csaj, egy lány, aki szerintem filippínó, egy koreai design-tanuló fiú, egy lány, aki nem tudom, milyen nemzetiségű és egy csuda helyes, nálam 1-2 évvel idősebb, nagyon okos fiú. Vele vagyok általában párban. Az óra nem volt nehéz, értettem mindent, tudtam követni, csak pont egy olyan témáról beszéltünk, ami engem nagyon nem érdekel. Suli után ettünk egy pizzát az egyik magyar lánnyal, aztán mindketten hazajöttünk.

A város szerintem csodálatos, egyre jobban imádom. A pasik csodaszépek, de tényleg. Sötét bőrűek, fekete hajúak, szép szeműek, nagyon jól öltözködnek és a többség olyan szexi, hogy már pofátlanság. Tegnap a Castello Sforzesco parkjában 4 csapatnyi fiú focizott, némelyik félmeztelenül, gondolhatjátok!=D A lányok is nagyon csinosak, és képesek 10 centis sarkakon robogóval közlekedni. Az emberek kedvesek, vagy legalábbis én még nem futottam bele bunkókba. És jelentem, Milánó leszorította az első helyről a "Városok, ahol szívesen élnék" listáról Londont.=D

A képeket főként tegnap csináltam, telefonnal és fényképezőgéppel vegyesen, remélem, tetszenek!=)













4 megjegyzés:

  1. Én voltam a múzeumban is! 3 euró a jegy (legalábbis tavaly annyi volt) és cserébe 12 kiállításra tudsz bemenni! Itthon nincsenek ilyen árak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nagyon jól hangzik! biztosan elmegyek, időm mint a tenger!=)

      Törlés
  2. :-D Milánóban óvatosan a pasik valogatasaval. Sajnos sok a sötét bőrű fekete hajú NEM olasz.
    Én kedvelem Milánót viszont nem élnek ott:-(
    Vásárolni nagyon szuper az biztos;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vásárolni király, tegnap estefelé voltam, komolyan annyi minden van, hogy választani se lehet.=D

      Törlés