2013. június 9., vasárnap

Outfit - Red shorts

Pénteken végre megérkezett a meleg idő, szóval úgy döntöttem, a piros magas derekú rövidnadrágomat  veszem fel, amit még a Glamour-napokon vettem. Imádom ezt a nadrágot a színe és a szabása miatt. Egyszerű fehér pólóval, szürkés balerinacipővel, arany ékszerekkel és piros rúzzsal párosítottam. De szerintem a szett működhet csokibarna saruval és shopperel nappalra vagy sima fekete hegyes orrú cipővel estére. Biztos vagyok benne, hogy ezt a sortot Milánóba is elviszem magammal.
A jövő hét lesz az utolsó a suliban, aminek nagyon örülök, alig várom a nyári szünetet! Az órákon valószínűleg semmit nem csinálunk, csak beszélgetünk, filmet nézünk, szeretem az év végi lazítós hetet.=) 

The warm weather finally arrived on Friday, so I decided to wear my high-waisted shorts, which I bought in April. I absolutely love these shorts because of the color and the cut. I paired them with a simple white T-Shirt, a pair of grey-ish flats, gold accessories and of course red lips. But I think the outfit can be good with chocolate brown sandals and shopper bag for daytime, or simple black pumps for a night out. I'm sure that I'll take these shorts with me to Milan too.
The next week is the last one of the school year, and I'm really happy about it, because I can't wait for the summer break! During the lessons we probably won't do anything, only talk and watch films. I like the lazy week in the end of the year.=)

P.S. This is my firts post in English, in time I'll be better at translating, I promise!=D


T-Shirt, earrings and shorts: H&M
Flats: Minozzi Milano
Watch: Paidu
Sunglasses: Orsay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése