2013. június 14., péntek

NOTD - Cupcakes and Latte

Az előző után egy újabb zöldes árnyalat, az egyik azon két lakk közül amit - sok bloggerrel együtt - kaptam tesztelésre, de csak most jutott eszembe a bejegyzés róla. Első körben tudni kell, hogy az NYC nagy frissítést végzett a körömlakkok színei terén. Ezzel a hosszúkás típussal vegyesek a tapasztalataim, volt olyanom, ami öt réteg után sem fedett, de általában két-három réteg elég, ez is ilyen. Az állaga nem túl sűrű, szépen terül, gyorsan szárad. Vigyázni kell azonban, mert hajlamos a buborékozódásra. A szín mentás, púderes, valóban sütis, tökéletes nyárra. A tartóssága átlagos, 3-4 napig szép, utána kezd kopni, nekem ez megfelel. Az ára 5-600 Ft körül van, szerintem érdemes megvenni.

Legyen szép napotok!

5 megjegyzés:

  1. Nekem is meg van és nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is, még nem tudom, hogy ez, vagy az előző Kiko utazzon-e velem.=)

      Törlés
  2. szép, tartós mentát vadászok már egy ideje, azthiszem ezt ki kellene próbálnom :) mikortól lehet kapni ezeket a lakkokat? vagy már vannak a boltokban esetleg? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elvileg már lehet kapni a Müllerekben.=)

      Törlés
  3. nagyon szép lett ez, és tök jó fej vagy, hogy nem sértődtél meg :)

    VálaszTörlés