2013. június 13., csütörtök

Napi smink - Flirty


Már nem is emlékszem, mikor volt utoljára sminkes poszt, talán valamikor télen..? Az elmaradás oka nem más, mint hogy az utóbbi időben nem igazán kísérletezem a sminkekkel, egy színskálán mozgok, megvannak a jól bevált rutinok. A poszt apropója nem más, mint egy rúzs, amit még a Coty-tól kaptam tesztelésre. Nagyon megszerettem egyébként ezeket a rúzsokat, a maguk 600 Ft-os árával verhetetlenek, egyetlen negatívum a kissé gagyi csomagolás.
Ezeken a képeken a Flirty-t viselem, ami csillogós Barbie-rózsaszín árnyalat. Alapvetően inkább a pirosat szeretem, mint a rózsaszínt, de most ehhez volt kedvem. Nagyon szép önmagában is, én egyenes tusvonalat húztam csak hozzá, de valami babás smink részeként is el tudom képzelni.


Rúzs: NYC Expert Last Lip Corol 417 Flirty

Legyen szép napotok!

2 megjegyzés: