2013. június 2., vasárnap

Májusi kedvencek

Ez a hónap nagyon eseménydúsan telt, utazgattam ide-oda, sok élménnyel gazdagodtam (rögtön a hónap elején az osztálykirándulás például), három éves lett a blog, terveztem-szerveztem, hirtelen villámcsapásként letisztultak a továbbtanulási terveim, tanultam az év végi hajrában. Még egy olasz osztályozó vár rám csütörtökön, a 10. és 11. évfolyam anyagából fogok vizsgázni, és onnantól gyakorlatilag számomra vége az évnek, végre.=) Lássuk, miket szerettem ebben a zsúfolt hónapban!

A napi sminkjeim a bevált rutint követték, szolid szemek élénk szájjal, a termékek sem gyakran változtak, egyedül az alapozót cseréltem le. A kedvenc Max Factorom helyett (amiből már a második üveget fogyasztom) valami könnyedebbre vágytam, ezért sokszor használtam a Catrice Ultimate Moisturizer alapozót. Folyékony, könnyű állaga ellenére meglepően jó a fedése. A finish-e félmatt, ami zsíros bőrre talán nem a legjobb, de tavasszal belefér egy kis fény.=)
Végre kipróbálhattam a Lovely Must Have Nr 1 lakkot, amit egy barátnőmtől kaptam még karácsonyra. Akkor nem használtam, nem éreztem megfelelőnek télre, de tudtam, hogy később imádni fogom. Tökéletes nyári lakk: korallos narancs arany csillámokkal. A minősége is jó, körül fogok nézni a Lovely polcon!


Ahogy emlékszem, az outfitjeimet sem bonyolítottam túl, viszont egy darabról meg kell, hogy emlékezzek, ez pedig a néhány hónapja vásárolt farmerom. Még március elején kaptam a Camaieu-ből, ugyanis szerettem volna nyárra világos farmert. Amióta megvan, szinte csak ezt hordtam, ha farmerről volt szó: puha, kényelmes anyagú, jó színű (élőben világosabb), és ami a legszuperebb, hogy magas derekú!

Ezt a két kiegészítőt már mutattam itt, azóta sem tudok megválni tőlük.

És a végére egy random kedvenc, zene. Mindenféle zenét szeretek, de hogy aktuálisan mit hallgatok, az évszakfüggő. Míg télen a világból ki lehet kergetni az elektronikus zenével, nyáron fokozatosan átnyergelek. Nem értek a keveréshez és DJ trükkökhöz, azt hallgatom, ami tetszik. Mostanában Armin van Buurent szerettem meg, ez a szám tőle a kedvencem.

4 megjegyzés:

  1. Az a fülbevaló nagyon szép:)

    VálaszTörlés
  2. Továbbtanulási terveidről mesélsz majd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát nem igazán gondoltam rá, de végülis nem titok, Szeged, romanisztika-olasz szak, tolmács, szakfordító szeretnék lenni.=)

      Törlés