2013. június 3., hétfő

A tökéletes menta lakk - Kiko 389

Nagynéném nemrég észak-olaszországi kiránduláson volt és hozott nekem ajándékba egy Kiko körömlakkot. Eddig csak jó véleményeket olvastam a márkáról, ezért nagyon örültem, hogy végre én is kipróbálhatok egy terméket tőlük. Sajnos a lakknak nincs neve, csak száma, egyébként gyönyörű menta színű, pont olyan, amit régóta szeretnék. Fénytől függ, milyennek látszik, de alapvetően inkább zöldes tónusú, mint kékes. Az állaga megfelelő, az ecset számomra vékony, jobban szeretem a széles ecseteket. Ezt a színt három réteggel értem el, de mellette szól, hogy az egyes rétegek gyorsan száradnak. Tartósságról még nem tudok nyilatkozni.
Összességében meg vagyok elégedve vele, és gyanítom, hogy nem ez lesz az egyetlen Kiko lakkom!

4 megjegyzés:

  1. Valóban nagyon szép, nagyon tetszik! :)
    Nekem nincs kiko lakkom, de remélem, hogy egyszer majd lesz, nem is egy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Harmadik napja van a körmömön és hibátlan, nemsokára én is eljutok egy Kiko boltba, körömlakkot biztos veszek.=)

      Törlés
  2. Szia, szeretnék megfogalmazni Neked egy nem bántásnak szánt kritikát. Mikor körömlakkot mutatsz be, rendszeresen látszik, hogy mellé van kenve, a körömágyad is tiszta körömlakk, és mikor ennyire közeli képeken mutatod, akkor ordít az ember szemébe, és nagyon igénytelen benyomást kelt. Az ilyen apró részletek a életben nem jelentenek semmit, én is mellé kennem, aztán kétszer kezet mosok, úgyis lekopik. De mikor kifejezetten ezt fotózod közelről, akkor szerintem sokkal jobban kellene figyelned erre, mert a blogod színvonala ezt már megköveteli. :) Remélem nem bántottalak meg, nem akartalak. Szép napot Neked!
    Kinga

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem bántottál meg, lehet velem beszélni normális, emberi stílusban, az ilyen kritikákat elfogadom, mert nem trollkodás.=) Köszönöm az észrevételt, a jövőben figyelni fogok erre. Szép napot Neked is!

      Törlés