2013. május 28., kedd

Outfit - Esküvő

A hétvégén, mint már említettem korábbi posztokban, esküvőn voltunk a családdal. Nagyon jól éreztük magunkat. Délután volt a kikérés, utána gyalog vonulás a polgári, majd az egyházi szertartásra, majd a szomszéd falut vettük célba, ahol a lagzit tartották, felszalagozott kocsiantennával, dudálva.=) A lagzin szuper jó volt a hangulat, pedig nem vagyok a hagyományos lakodalmak híve. Vacsorára húslevest ettünk, majd többféle sült közül választhattunk, nekem a sajttal-sonkával töltött pulyka ízlett a legjobban, ugyanis oregano is került bele, így sokkal finomabb volt. A főétel után süteményt is hoztak, abból pár szemet bírtam csak enni, de szerencsére később gyümölcstál is volt, a friss gyümölcsök jobban estek. A menyasszonyi tortából is csak egy szeletet sikerült enni, ennek ellenére isteni volt. A nagy eszem-iszom után következett a hajnalig tartó tánc (és iszom =D), négykor kerültem ágyba. Másnap persze hullafáradt voltam, de abszolút megérte.
A szettről: a ruhát korábban mutattam, ezt a tejeskávé színt pasztellekkel akartam köríteni. A matchy-matchy félig-meddig szándékos, a körömlakkot pár nappal az esemény előtt kaptam és ez a gyönyörű menta szín csak úgy kínálta magát az alkalomra. A nude árnyalatai talán néhány menyasszonynak nem tetszhetnek a násznép tagjain a fehérközelség miatt, ez emberfüggő, ezen az esküvőn a menyasszony külön megdicsérte a szettemet.=) Szerintem egyébként simán mehet, főleg azoknak ajánlom, akik nem szoktak nagyon színes ruhákat viselni.




Ruha: Orsay
Cipő: New Look
Táska, karperec: Primark
Fülbevaló: H&M
Körömlakk: NYC Quick Dry Nail Polish 035 Cupcakes and Latte

Szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez az outfit :) Nyáron én is megyek esküvőre, de még ötletem sincs,hogy mit vegyek fel.

    http://styleandjunkie.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól mutat mentával.:)
    Én koszorúslány leszek júliusban nővérem esküvőjén, már nagyon várom, mert szerelmes vagyok a ruhámba.:D

    VálaszTörlés
  3. Jó kis összeállítás lett :)

    VálaszTörlés
  4. Jó kis összeállítás lett, a kék igazán feldobja! :)

    VálaszTörlés
  5. A cipőd elvarázsolt, nagyon nagyon csinos voltál!

    VálaszTörlés
  6. köszönöm szépen a dicséreteket, irulok-pirulok!=)

    VálaszTörlés
  7. Tetszik, ahogy a nude ruhát "feldobtad" kék/türkiz színű kiegészítőkkel és körömmel:)
    Az én barátnőm esküvője januárban volt (pedig eredetileg nyáron lett volna) kicsit sajnáltam is mert a mínuszokban nem olyan színeket visel az ember, mint nyáron. Plusz a ruhaválaszték is elég gyér volt akkor...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!=) A téli esküvő szép feladat mind a menyasszony, mind a meghívottak részéről, hagyományos esküvőszezonban azért könnyebb ruhát találni.

      Törlés