2013. május 14., kedd

Outfit - Best Thing I Never Had

Valamiért elfelejtődött ez a fotósorozat, pedig hiba lenne nem posztolni, ugyanis a nyári ruhatáram alapjait tartalmazza: laza ujjatlan ing és fehér lenkosztüm.
Valami megmagyarázhatatlan vonzódásom van az ilyen "hivatalos" ruhadarabok iránt, főleg modern, nappali viseletként, mint ez a fehér is. Anyukámtól örököltem és azonnal beleszerettem, remekül kombinálhatóak, akár együtt, akár külön-külön, elegánsak és kényelmesek. Azt hiszem, itt volt rajtam elsőként, nem bonyolítottam túl, mintás rózsaszín blúzt és kék magas sarkút választottam hozzá. De el tudom képzelni mintás pólóval a mix&match jegyében, fehér felsővel a most divatos tiszta fehér look-ért, igazából szinte bármivel.=) Nagyon örülök, hogy az enyém lehet ez a kosztüm, nyáron sokat fogjátok látni.


Szép napot!

4 megjegyzés: