2013. május 16., csütörtök

Ombia Cosmetics - kincsek az Aldiból

A szupermarketek "noname", saját márkás termékeire sokan ferde szemmel néznek, pedig nagyon jó dolgokat lehet kifogni! Ma három terméket hoztam, mindegyik Ombia Cosmetics, ami az Aldi saját márkája. Aki szokott ott bevásárolni, annak biztosan ismerős, rengeteg féle terméket kínálnak, sminkektől elkezdve arckrémekig. Körömlakklemosót és két krémet próbáltam, közös tulajdonságuk, hogy 1000 Ft alatt vannak és mindegyik bevált.


Classic Cream
Gyanítom, hogy ez a nagy tégelyes krém valamiféle Nivea-copy lehet, nem csak a neve, hanem a tulajdonságai miatt is. Biztosan mindenki ismeri a klasszikus kék tégelyes Nivea krémet, na ez pont ugyanolyan, csak több és olcsóbb. Nagyon gazdag állagú, fehér, semleges illatú krém, elvileg az egész testre való, én kézkrémnek használom. Méhviaszt, jojoba olajat, E-és B5-vitamint tartalmaz. Hamar felszívódik, szeretem használni.

Body Milk 24h Moisturising
A legjobb ár-érték arányú testápoló. Kifejezetten száraz bőrre készült, mandulaolajat, E-vitamint és méhviaszt tartalmaz. Ez is sűrű, de folyékonyabb, mint tégelyes társa. Nekem a lábamon a legszárazabb a bőröm, ez nagyon jól hidratálja, habár várni kell egy kicsit a felszívódásra. A legjobb benne, hogy nagyon sokáig elég: fél literes a kiszerelés!

Körömlakklemosó
Nincsenek nagy elvárásaim egy körömlakklemosóval szemben, szedje le gyorsan és hatékonyan a lakkot és ne károsítsa a körmeimet. Emiatt mindig acetonmenteset választok. Ebből a lemosóból már a sokadik üveget fogyasztom, teljes mértékben megfelel a kitéleleimnek.


Volt már hasonló tapasztalatotok noname márkával?

4 megjegyzés:

  1. Hmmm...igazából már mi számít noname-nek?:) Amúgy én sem feltétlen csak a márkás termékekre esküszöm. Pl blogger körökben az Avon meg az Oriflame nem "menő", de nekem mégis van egy csomó Oriflame-es termékem amit nem lennék hajlandó lecserélni. Pl csak az ő parfümjeiket viselem el magamon, pedig amit eddig olvastam bloggerektől mind lehúzták, de nekem bevált :) Régebben több nem felkapott márka termékét használtam. Inkább smink termékekben jellemző nálam, hogy nem számít a márka. Elég sok noname palettám van :) Szóval úgy vagyok vele mint te, én se mindig a drágább nevesebb termékre hagyatkozom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az Oriflame cuccokat nagynéném is szereti.=) egyébként ha jónak találom, elhasználgatom az újságokhoz adott sminktermékeket is.

      Törlés
  2. én is szeretem az Ombiát, a lábradír- és krémjük isteni! :) (volt már narancsos most pedig mentás)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fú, a mentás jól hangzik, majd lecsekkolom a legközelebbi bevásárláskor.=)

      Törlés