2013. május 4., szombat

Mit viszek magammal osztálykirándulásra?

Vasárnap utazunk az osztállyal 3 napos kirándulásra Pécsre, és már nagyon várom, ez az első többnapos kirándulásunk, ha a nyári táborokat nem számítjuk. Pedig már 4 éve együtt vagyunk, tök durva belegondolni, most voltunk hetedikesek... Na mindegy, mivel az érettségi szünetben gondolom sokan tesznek így, hasznosnak találtam egy ilyen posztot.

Mindenekelőtt azt kell tudni, hogy házat béreltünk és önellátók leszünk, mi fogunk főzni (bele se merek gondolni, mi lesz ott =D), illetve "saját" buszunk is lesz, tehát annyira nem kellett korlátozni a csomagok súlyát, mennyiségét.
Három nap igazán nem sok, ezért a kicsi bőröndömmel megyek, és viszek egy kézitáskát is a napközbeni mászkáláshoz, valamint egy nagy reklámszatyornyi kaját (keksz, süti...).  23-25 fokra kell számítani, városnézésre és élményfürdőre, úgyhogy főleg ujjatlan felsőket viszek, helyet kapott egy rövidnadrág és persze fürdőruha meg strandpapucs. Viszek sarut, mert vékony, könnyen elfér és enni nem kér, a másik cipő egyébként tuti Nike vagy Converse lesz, még nem tudom (hajlok a Converse felé, méltatlanul keveset hordom). Hosszú farmerben utazok, lesz még nálam egy bordó kardigán, és körülbelül ennyi. Nem viszek sok ékszert, az alap ezüstökön kívül szerintem maximum egy érdekesebb darabot.



Úgy döntöttem, semmi hajas gépet nem viszek, hajvasaló nélkül túlélek egy hosszú hétvégét, és merem remélni, hogy a strandon lesz hajszárító. Ha meg nem, akkor így jártunk, szerintem senki nem fog meghalni, ha nem tökéletes frizurával lát. Ha már itt tartunk, a sminkemet is leredukáltam, amennyire lehet: BB krém, korrektor, púder, egy krémes pirosító, szemöldökpúder&ecset, szempillaspirál, két lip tint (egy pink és egy piros), meg talán egy szemhéjtus és ennyi. Ezek kevés ecsetet igényelnek és elférnek egy kis neszesszerben. Ami a fürdőszobai cuccokat illeti, azokat viszem, amiket nap mint nap használok.
Még viszek néhány szükséges apróságot: telefonhoz töltő és fülhallgató, napszemüveg, női cuccok, ragtapasz, fájdalomcsillapító, ezekre bármikor bárkinek szüksége lehet. Gondolkoztam, hogy vigyek-e fényképezőgépet, de inkább nem, a telefonommal is jól tudok fotózni. Ezeket a táskámba teszem, akárcsak a sminkcuccokat.

Na és akkor a csomagolás menete! Dorkánál láttam ezt a felcsavarós technikát, és tényleg szuperül el lehet férni így, úgyhogy mindent csavartam, amit tudtam. A hurkákat ezután egymásra pakoltam, jó szorosan. A papucsot és a sarut a szélekre tettem, mintegy kimerevítve a bőröndöt. A felső rekeszbe került a neszeszer a fürdőszobai cuccokkal. Azokat a kozmetikumokat, amik kifolyhatnak, nejlonzacskóba tekertem. Ezzel a módszerrel lazán összepakoltam három napnyi ruhát, még egy kis helyem is maradt.

Ééés...kész! Már nagyon-nagyon várom, biztos vagyok benne, hogy szuper élmény lesz!=)

2 megjegyzés:

  1. Én április végén egy 4 napos útra mentem, és ugyanezt a felcsavarós technikát alkalmaztam pár dolognál, nagyon bevált. A pólókat apróra hajtottam össze, így többet tudtam vinni belőlük, úgy tapasztaltam. Viszont már odérve vettem észre hogy sem papucsot, sem törölközőt nem vittem :D Hihetetlen, hogy mindig van amit kihagyok, pedig még listát is szoktam írni arról, ami kell :)
    Remélem jól sikerült a kirándulás, írsz majd róla? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jól sikerült, szuperül éreztük magunkat.=) Nem tudom, hogy írjak-e róla, maximum ha elkérem valakitől a képeket, ugyanis bevallom alig csináltam, azt is a telefonommal, meg annyira nem volt extra.

      Törlés