2013. május 10., péntek

Kis vásárlás innen-onnan

Itthon vagyok kedd este óta a kirándulásról, de csak most tudtam leülni írni, egyszerűen annyira elfáradtam... Igazság szerint minden területen össze kéne szednem magam, kezdem is ezzel a poszttal!
Alapvetően nem tartom magam impulzusvásárlónak, de most úgy adódott, hogy sikerült néhány nem tervezett apróságot beszereznem az utóbbi időben. Múlt szombat délelőtt ballagás után kimentem az Árkádba, ugyanis előtte nap sikerült eltörnöm a kedvenc wayfarer napszemüvegemet és osztálykirándulás előtt muszáj volt beszereznem egy ugyanolyat. Közben eszembe jutott, hogy van még H&M ajándékkártyám is, úgyhogy nem volt megállás.=)

Az ominózus napszemüveget a Camaieu-ben találtam meg nagy nehezen, teljesen egyszerű, fekete wayfarer, pont olyan, amit kerestem, és nem is volt drága, 2000 Ft-ot fizettem érte.


A H&M kártyát június 30-ig lehetett levásárolni és 500 Ft volt az értéke, ami főleg nagy értékű holminál nem sok, inkább több kis dolgot vettem belőle, konkrétan egy nagy, arany-kristályos fülbevalót és ezt a fehér pólót. A pólót több helyen is láttam már, és bár lehet, hogy tucatdarab lesz, vagy már az is, nagyon tetszik és hordani fogom.

És persze nem én lennék, ha az osztálykirándulásról is valami új cuccal jönnék haza. Az osztálytársaim nem csalódtak bennem.=) Első nap elmentünk a Tescóba bevásárolni a vacsorához, én nyilván leragadtam a ruhaosztálynál, ahol megláttam AZ egyrészes fürdőruhát. Írtam már, mennyire szeretnék egy retro fazonú egyrészest és végre megtaláltam. Tökéletesen áll, rendesen tart, a többiek is megdicsérték. Ráadásul most le van árazva, 3000 Ft-ba került, ha szeretnétek, csapjatok le rá!

És hogy egy hír is legyen a végére, jövő héten lesz 3 éves a blog! Alig hiszem el... 

10 megjegyzés:

  1. A napszemüveg és a póló a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a szemcsit imádom, úgy örülök, hogy sikerült ilyen egyszerű fazont találni.=)

      Törlés
  2. haha, épp ebben a pólóban ülök, miközben olvasom a posztot :)
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálad láttam tán először.=) én még nem avattam fel, de sok ötletem van vele.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. sajnos a kiránduláson nem tudtam felavatni, pedig elhiheted, mennyire szerettem volna.=)

      Törlés
  4. aaaa *.* milyen jó cuccok :) A fürdőruci meg nagyon széép ^^

    VálaszTörlés
  5. Szuper póló és fürdőruci! :)

    VálaszTörlés