2013. május 24., péntek

Kedvenc sampon és balzsam kombóm - Head&Shoulders Citrus Fresh sampon és balzsam

A hajápoló dolgaimat nagyon ritkán váltogatom, a blogon is kevés szó esik a témáról, de most úgy gondoltam, ezt a párost meg kell osztanom veletek. A hajammal meglehetősen elégedett vagyok, az egyetlen probléma, amivel rendszeresen küzdök, a zsírosodás. Tudom, rossz szokás, de sokat fogdosom a hajamat - eltűröm kézzel, beletúrok, ilyesmi-, plusz ott van még a frufru, ami alapból hamar zsírosodik. Viszont ezekkel a termékekkel sikerült csökkentenem ennek mértékét.

A Head&Shoulders termékek alapvetően a korpa eltávolítására szakosodtak, ezen belül vannak különböző termékcsaládok, nekem a citromtartalmú zsíros hajra való. Nagyon szeretem, mert nem lapítja le a hajat, tökéletesen tisztít. A balzsam lemosható fajta, 4-5 percig szoktam a hajamon hagyni, utána leöblítem. Ez segít a "szálló" haj megregulázásában, táplálja azt és megelőzi a töredezést. Érdemes a kettőt együtt használni, ha csak simán megmosom a hajam a samponnal, áramos és száraz érzetű lesz.

Nekem mindkettőből nagy kiszerelésem, ez kb. 1500-1700 Ft-ba kerül, azt hiszem és legalább fél évig elég.

Nektek milyen sampon és balzsam vált be a legjobban?

4 megjegyzés:

  1. nekem a Schauma krém és olaj vált be a legjobban, a sprayjével együtt:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. nekem a garnier ultra doux sampon és balzsam : http://www.joy.hu/pdb/item.php?id=6070

    VálaszTörlés
  3. Head&Shoulders balzsamot hol szereztél be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne haragudj, nem emlékszem pontosan, vagy sima Spar, vagy DM, de a Spar esélyesebb!

      Törlés