2013. május 18., szombat

Három éves a blog!

2010-ben ezen a napon írtam meg az első bejegyzést a blogra. Hihetetlen, mennyire gyorsan telik az idő! Azóta töretlenül, rendszeresen írok, az életem részévé vált. Mivel egy születésnap tökéletes alkalom, hogy megálljunk és elgondolkozzunk, én is ezt fogom tenni.

A blog, a blogolás, a bloggerek világa sok mindenre megtanított, sokat fejlődtem általa minden tekintetben. Nem mondom, hogy teljesen más ember lettem, de közel járunk az igazsághoz. A sminkblogokat felfedezve és erről írva tanultam meg sminkelni, hogyan kell a lehető legjobban fotózni, hogy kell jól megírni egy tesztes bejegyzést, és a stílusom is sokat változott a helyes irányba. Ebben magyar és külföldi blogok is szerepet játszottak, számtalan kedvencem van, illetve a blogolás következtében szerettem meg a Youtube-gurukat. Nem csupán a külsőségek fontosak, a blog által megtanultam jobban kezelni a konfliktusokat hogy ne vegyek mindent a szívemre. Megismertem ez idő alatt rengeteg szuper blogot és kedves bloggert, köszönhetően a bloggertaliknak.=) Apropó, köszönök minden ilyesmi lehetőséget a cégeknek! Az ismerősi körömben nem igazán hangoztatom, hogy van nekem ez a blog (a Facebook-adatlapomon kint van a címe, ha valakit érdekel, majd megnézi), ezért máig nagyon furcsa, mikor valakinek mesélek ezt vagy azt és azt mondja rá: "Tudom, láttam a blogodon!".

Ugyanakkor tudom, hogy bőven van hova fejlődnöm. Szeretnék több és jobb minőségű bejegyzést írni,  kevésbé elrugaszkodni a blog témájától, illetve rovatok formájában rendszert vinni a posztokba. Ez nektek és nekem is könnyebbséget jelentene, mindenki tudná, aznap mi következik.
Egy kicsit gyökeresebb változás is lesz, elkezdem angolul is írni a blogot! Sokat gondolkoztam ezen, megéri-e, meg tudom-e csinálni, de szeretném minél több emberhez eljuttatni az írásaimat. Az angoltudásom közel sem tökéletes, de tanulási folyamatnak fogom fel, és természetesen ellenőriztetem közzététel előtt a szöveget. Erre valószínűleg júniustól lesz jobban időm a suli miatt.

Szeretném megköszönni Nektek, olvasóknak, hogy itt voltatok/vagytok velem az elmúlt három évben! Minden komment, vélemény nagyon fontos nekem, mindig örülök, mikor írtok, úgyhogy a következő években is szeretnék a kedvetekre tenni! Kérlek, írjátok meg kommentben, Ti milyen változásokat szeretnétek a jövőben, miről olvasnátok szívesen, mert sokat segítene! 

Remélem, én is legalább annyit adtam a blogommal, mint amennyit én kaptam általa!

14 megjegyzés:

  1. boldog blogszülit! :) most realizálódott bennem,hogy 13 évesen kezdtél el blogolni :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igeeen, annyi voltam!=D életem legjobb döntése volt akkor és ott elkezdeni a blogot.

      Törlés
  2. boldog blogszülinapot :D szerintem ne változtass, csak annyit amiben úgy érzed, hogy te is változtál, de ha mégis mondani kellene valamit, én egy színesebb, vidámabb kinézetnek nagyon örülnék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi az ötletet, ha lesz hozzá ihletem, kicsit változtatok a design-on valami nyáriasabbra.=)

      Törlés
  3. Boldog Szülinapot!!! Gratulálok a sikerekhez!

    VálaszTörlés
  4. Boldog BlogSzületésnapot! ( :

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok!
    Mindig nagyon szívesen olvaslak, és rögtön felismerlek, amikor Viánál írsz TILT-et.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, imádom a TILT-et és így belegondolva tényleg elég felismerhetőeket írok.=)

      Törlés
  6. köszönöm szépen csajok, nagyon aranyosak vagytok!=)

    VálaszTörlés