2013. április 13., szombat

Tavaszi Glamour napok - zsákmányok

A héten meglehetősen elhanyagoltam a blogot, nem is volt ihletem, és az osztályommal vetélkedőt rendeztünk a 7-8. osztálynak, én voltam az egyik zsűri.=) Tegnap este zajlott az esemény, hullafáradtan tértem haza, de ma reggel már korán indultunk a legjobb barátnőmmel vásárolni. Gyakorlatilag mindent sikerült megvennem, amit szerettem volna. Farmeringet megint nem vettem, és volt néhány darab, amit ott kellett hagynom, mert nem álltak jól, de összességében több, mint elégedett vagyok az eredménnyel.

Szerintem mindenki örült a H&M kuponnak, nekem ez a kedvenc üzletem, úgyhogy be is vásároltam rendesen.
Nagyon tetszenek a lenge, ujjatlan ingek, ezekből vettem három mintásat. Mivel kicsit átlátszóak, alájuk vettem egy szimpla spagettipántos, fekete topot, erről nem készült fénykép, nem túl érdekes darab.=) A fehér színűt azért nem hoztam el, mert az annyira átlátszó volt, hogy biztosan nem érezném magam kényelmesen benne.


Már meséltem, hogy szeretnék fehér, nagy táskát, ugyanis nyáron repülővel fogok utazni, ezt szánom kézipoggyásznak. Szempont volt, hogy beleessen a csomaghatárba, és hogy beleférjen a laptop. Ez tökéletes, megvan a nyári táskám!
A legnagyobb fogásnak azonban egyértelműen ezt a piros, magas derekú rövidnadrágot tartom. A leárazott holmik közt találtam rá, nevetséges 1500 Ft-ért hoztam el. Kényelmes, imádom a színét, tökéletes a hossza, bőven megérte.

Az Orsayban kellemesen meglepődtem, ugyanis a leárazott termékekre is vonatkozott a plusz 20 százalék kedvezmény. Májusban esküvőre vagyunk hivatalosak (btw pont a BL döntő napján... majd kerítünk egy tévét az étteremben=D) és szerettem volna ruhát venni. Itt találtam meg ezt a darabot. Szolid a fazonja, szép a színe, feldobja a csipke. Menta, arany és rózsaszínes nude kiegészítőkkel fogom viselni.

A Reserved nem vett részt a kuponos akcióban, de volt saját kedvezményük: ha 7000 Ft felett vásárolsz, kapsz 20 százalék kedvezményt. Engem ez ugyan nem érintett, de az ötlet szuper. Egy bikinifelsőt vettem, amit nem is igazán terveztem, ezt viszont muszáj volt megvennem, ugyanis fényévente egyszer lehet belefutni ebbe a klasszikus, merevítős kosaras, normális pántú fazonba. Nekem ugyanis ez a tökéletes, a pánt nélküli és a nyakbapántos nem tart eléggé. Alsót nem vettem hozzá, rózsaszínes vagy pirosas korall színűvel fogom hordani.

A drogériás cuccokat nem fényképeztem le, de vettem a Douglasban egy Artdeco szemhéjalapozót, illetve a DM-ben a Maybelline zselés tusát. Ez utóbbiról biztosan lesz teszt, még nem próbáltam ki, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy teljesít.=)

Ti voltatok vásárolni a hétvégén?

4 megjegyzés:

  1. Én is glamouroztam egyet pénteken, és egy collar nyaklánccal, plusz egy kókuszos parfümmel tértem haza:) viszont én nem voltam ruhák terén szerencsés, nem találtam semmit:/
    Ez a piros nadrág nagyon tetszik amit vettél!!! (gyorsan ellesek jövő héten hátha van még ilyen)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg pont ékszereket nem találtam! A nadrágot nézd meg mindenképp, ennyiért ajándék (eredeti áron mindenhol 6-7 ezer forint egy rövidnadrág, ami szerintem elég drága érte), nálunk volt egy random állvány, amin voltak akciós cuccok, de nem az akciós részlegen.

      Törlés
  2. A fürdőruha felső gyönyörű :) Én az ilyenről sajnos csak álmodozhatok, nem állnak jól az ilyen fazonok sajnos, úgyhogy irigykedem!
    A táska is nagyon jó választás volt, és már várom, hogy megmutasd, milyen szettben képzeled el az ingeket.
    Egy kérdés: az egy fehér ruci? Mert így képről annak tűnik, de fehér ruhát nem szerencsés esküvőre választani. Szerintem válassz egy szép, élénk, virágos darabot, vagy valami pasztellszínt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik inggel már kitaláltam egy szettet, ha nem húzom el a készülődést reggel, már holnap meg tudom mutatni.=)
      Nyugi, nem fehér a ruha, csak a csipke az elején, élőben valamivel sötétebb, tejeskávé színű, a nude árnyalatok szerintem mehetnek esküvőre.

      Törlés