2013. április 8., hétfő

Outfit - Little Black Dress

Vasárnap délelőtt volt az iskolám 225. évfordulós ünnepsége, amire én is elmentem. A színházban tartották, szép és színvonalas esemény volt. Ünneplőben kellett megjelenni, ennek külön örültem, ugyanis fel tudtam venni a kis fekete ruhámat. A téli leárazásokon vettem az Orsayban nevetséges 2000 Ft-ért. Tökéletes a méret, ez a szoknyahossz a kedvencem, szeretem a szabását. Pántos, fekete hegyes orrú cipőt és fehér blézert vettem fel hozzá, a szettet fekete clutch-al egészítettem ki. Gondoltam először kék cipőre, de aztán a fekete mellett döntöttem. Nem éreztem szükségét feltűnő ékszernek, vékony arany óra, a szokásos gyűrűk gyöngysor és apró gyöngy fülbevaló. Gyakorlatilag bármilyen kiöltözős eseményre jolly joker ez a szett, kivéve esküvőt (de ennek majd külön posztot szentelek a szezon közeledtével).

Tejbetök =)


10 megjegyzés:

  1. Nagyon csini! :) a blézer honnan van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!=) a blézer tavalyi és Primark.

      Törlés
  2. ügyes vagy a szettet illetően jól passzintottad a dolgokat, olyan Coco Chanel-es fíling :) a hajad is tök jó most, de szerintem kicsit (nagyon) öregítetted magad ezzel a szettel:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy azért tetszik!=) viszont lehet, hogy ilyen szempontból jobb lett volna a színes cipő...

      Törlés
  3. nagyon csini :) jó ez a blézer! :3

    VálaszTörlés
  4. Én is próbáltam egyet ebből a ruhából még anno. Hát mit mondjak? Életem egyik legrosszabb döntése volt ,hogy otthagytam. A mai napig bánom... :(
    Egyébként nagyon tetszik ez az összeállítás. Csini :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! nekem szerencsém volt, az utolsó darabot hoztam el a méretemben.=)

      Törlés