2013. április 22., hétfő

Outfit - Killer heels

Emlékeztek még erre a szandálomra, amit a téli Zara leárazás alkalmával vásároltam? Ma eljött az idő, hogy felavassam. Mivel a szandál önmagában is domináns darab, nem vittem túlzásba a szettet, farmer-lenge top-blézer hármasra tettem a voksomat. Egyik sem új, a felsőt tavaly vettem a Primarkban, a farmer már három éves, a blézer pedig 2011/12-es őszi H&M.
A szandállal szerzett tapasztalataimról kicsit mesélnék. Nem véletlenül adtam a posztnak a Killer heels címet, ugyanis tényleg gyilkos. A bokát jól tartja ugyan és a járás is elég kényelmes, de az elöl lévő pánt szoros az én széles lábfejemnek. A sarokmagasság már csak hab a tortán, csoda, hogy le bírtam benne húzni a napot.=D Nem bántam meg, hogy megvettem, mert sejtettem, hogy nem fogok minden nap rohangálni benne, de alkalmanként szívesen fogom viselni, hogy egyszerűbb szetteket, mint ez, feldobjon.




7 megjegyzés:

  1. Szép "kis" szanda. :D
    Egy tipp: sokkal jobbak lennének a képek (=előnyösebbek), ha az alkalmi fotósod egy kicsit alacsonyabbról fotózna!
    Ez a szög még jobban összenyom téged. Mostani képeken annyira nem is jön ki, de az előző outfitednél nagyon is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, következő alkalommal figyelni fogunk erre.=)

      Törlés
  2. Imádom a szandált, és jó ötlet volt hozzá párosítani a többi darabot. Ugyan sok helyen olvasni, hogy a matchy-matchy mennyire nem menő, de mégis csak így lehetsz klasszikusan elegáns, nem kell ész nélkül követni a trendeket. Én is elég sokszor kapom magam efféle biztonsági játékon :)
    Úgy tűnik nekem egyébként, hogy egyre inkább megtalálod a saját stílusod, és egyre kifinomultabb leszel. Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a szett!=) Ha hiszed, ha nem, az egyik barátnőm pont ezt mondta a kiránduláson, igyekszem folytatni ezt az utat.

      Törlés
  3. Nagyon vagány szett, istenien áll! :)

    http://absshowcase.blogspot.hu/

    VálaszTörlés