2013. április 4., csütörtök

Outfit - Can't tell me nothing

Emlékeztek, mikor azt írtam, nem lesz rendszer abból, hogy sportcipőt veszek fel? Hibáztam.=) Az utóbbi időben egyre többet motoszkált a fejemben a téma. Azzal továbbra is egyetértek, hogy Nike Free és hasonló futócipőket biztos, hogy nem vennék fel futáson kívül, de azt gondoltam, a meglévő Nike cipőmet (fogalmam sincs, mi a pontos neve, vagy hogy van-e egyáltalán, régóta megvan, lehet, már nincs is forgalomban) azért használhatnám. Szerintem azt is tudjátok, hogy nem vagyok jó barátságban a mix&match-el, elég konzervatív vagyok, ha a ruhák kombinálásáról van szó. Ezt figyelembe véve én magam sem tudom, mitől, de tegnap valami bekattant, hogy ezt a szettet kell felvennem.
Hosszú napom volt, így fontos volt a kényelem, ezért az oversize bézs pulcsi. Hogy különlegesebb legyen, bőrnadrágot vettem hozzá, ezekhez társítottam a sportcipőt, ellensúlyozásként sötét rúzst és arany ékszereket viselek. Jól éreztem magam benne, úgyhogy amíg nem hordhatom a csini magassarkúimat a hideg miatt, sokszor fogok hasonló outfitet összeállítani.=)




2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy bátor voltál és kipróbáltad a bőrnaci+sportcipő kombót :) Ahhoz képest hogy régóta megvan, újnak néz ki a cipő, és időtálló a fazonja is. Még a végén én is fel merem venni az ezüst Air maxomat, aztán csinálok egy posztot belőle...pedig eddig úgy voltam vele, hogy majd veszek újat, de a régi újrahasznosítása nem tűnik rossz ötletnek. Te indítottad el bennem ezt a gondolatot, szóval köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már ezért megérte kitenni ezt a posztot!=) Ha tetszik a cipő, vedd fel simán, kíváncsi vagyok, milyen outfitet raksz össze vele.;)

      Törlés