2013. április 6., szombat

NYC Expert Last Lip Color rúzs

Pár hete kaptam tesztelésre öt árnyalatot az NYC új rúzscsaládjától. Tudjátok már rólam, mennyire szeretem a rúzsokat, nem meglepő, hogy izgatottan vetettem bele magam a tesztelésbe. Mostanra jutottam el odáig, hogy egy kivételével minden rúzst viseltem élesben, így korrekt véleményt tudok róluk mondani.

Néhány általános infó: 13 árnyalat kapható, akár 6 órán keresztül is tart, márciustól kapható a Rossmannban és a Müllerben 609 Ft-ért. A csomagolás ugyanolyan színű, mint maga a rúzs, viszont kicsit olcsó hatású, plusz engem zavar, hogy nem lehet visszatekerni teljesen a rúzst, mindig attól félek, hogy letöröm, de a kupak jól záródik. A csillogó színek kevésbé tartósak, a krémes-matt finisűek viszont nagyon, bár az evést ezek sem bírják ki. Egyenletesen kopnak, nem szárítják az ajkakat.

Színmintákért kattints a továbbra!;)



418 - Sugar Plum
Csillogó, barnás-vöröses árnyalat, hasonló, mint a szám természetes színe, ezért nekem tökéletes a mindennapokra. Inkább sötét hajúaknak ajánlom, szőkéken szerintem furcsán mutatna.


433 - Peach Fizz
Csillogó barack, szép tavaszi szín, natúr sminkekhez szoktam használni.


441 - Traffic Jam
Gyönyörű, igazi piros szín, a kedvencem az öt közül. Mivel inkább meleg tónusúnak találom, nyárra is szuper. A finise krémes-matt, eszméletlenül tartós, ha csak egy színt szabadna ajánlanom ezek közül, egyértelműen ezt választanám.

Ha van, ehhez érdemes ecsetet használni, akkor nem lesz ilyen pontatlan=D

417 - Flirty
Csillogó Barbie-rózsaszín, hétköznap ugyanúgy megállja a helyét, mint egy buliban.


404 - Air Kiss
Ő az, amit még nem próbáltam ki élesben, de szerintem ugyanolyan tulajdonságai lehetnek, mint a Traffic Jamnek. Élénk, neonos rózsaszín, előre látom, hogy nyáron nagy kedvenc lesz.

Ugyanaz, mint a Traffic Jamnél =D

Összességében nagyon ajánlom ezeket a rúzsokat, ilyen jó áron meg főleg! Ha eddig elkerültétek az NYC pultot, most vessetek rá egy pillantást.

Nektek van tapasztalatok NYC rúzsokkal?

4 megjegyzés: