2013. április 2., kedd

NOTD - Deliciously Violet

Mostanában teljesen a pasztell lakkok rabja lettem, minden jöhet! Menta, kék, rózsaszín, nude, és persze lila. A legújabb szerzeményem ez a levendula színű, apró csillámos Astor lakk, amit akciósan vettem a Rossmannban. Régebben volt már ilyen Fashion Studio körömlakkom, és nem emlékszem semmilyen rossz élményre vele kapcsolatban. Két-három réteggel kaptam ezt a színt, egy ilyen világos árnyalatnál teljesen elfogadható. Élőben sokkal lilásabb, itt inkább szürkésnek látszik. Nagyon tetszik, ugyanakkor szívesen kipróbálnék még ennél világosabb pasztell lilát is, valaki esetleg találkozott ilyennel?
Brr, a képekről vettem észre, mennyire ki van száradva a körömágyam és az ujjaim... Tudtok valami jó ápoló olajat?

1 megjegyzés:

  1. Én is, én is, én is! Odavagyok a pasztell lakkokért :) Ez is nagyon szép szín. Én ezekből az Astor lakkokból szép vaníliafagyi sárgát és halványkéket vettem, most keresgélek hogy milyenek vannak még belőle.
    Körömágy ápolására érdemes valamilyen olajat bevetni, persze nekem is meggyűlik vele a bajom. Én most levendulás körömágybőr ápoló olajat használok rá, de gyanítom a sima olivaolaj is csodákat tehet, vagy avokádó, mandulaolaj.

    VálaszTörlés