2013. április 26., péntek

Inspiráció - Majdnem nyár

Nagyon-nagyon örülök a mostani melegnek, végre lehet rövidnadrágot hordani, szoknyát harisnya nélkül, előkerülnek a szandálok, lehet fagyizni, a kertben napozni, kirándulni ide-oda, hosszabbak a nappalok... Csodálatos! Inspiráció gyanánt készítettem négy szettet, hétvégi viselésre szántam őket mindenféle programhoz.


Simple & casual

Simple & casual by apolkaa featuring retro handbags
A virágminta igen népszerű ebben a szezonban, ezért választottam ezt az inget, amit magas derekú farmerrel és barna-arany kiegészítőkkel párosítottam. Annyira meleg van már, hogy ha nem is rögtön reggel, de simán fel lehet venni sarut. Egyszerű, kényelmes és csinos.


Sporty monochrome

Sporty monochrome by apolkaa featuring acrylic earrings
A monokróm az egyik kedvenc trendjeim közé tartozik, akárcsak a skater skirt. Ilyen darabom még nincs, de szeretnék, ugyanis jól kombinálható és úgy tűnik, minden alakon jól áll. Nem akartam elegáns hatást elérni, ezért választottam alacsony szárú tornacipőt.

Summer is coming

Summer is coming by apolkaa featuring white leather sandals
Ismét egy szoknyás szett, de ezúttal színesben. A török minta szerintem csodaszép, az egyik barátnőm is ilyen mintájú bikinit vett (Eni, ha ezt olvasod, üzenem, hogy nagyon tetszik!=), és a türkizhez remekül megy a rózsaszín. A magas derekú szoknya-crop top páros azonban veszélyes, csak tökéletes alakkal szabad bevállalni. Ha ez nincs meg, egy sima fehér top is tökéletes, mindegy, pántos-e vagy sem.

Denim is always a good choice

Denim is always a good choice by apolkaa featuring a chain necklace
Már volt rajtam a piros rövidnadrágom és imádom, úgyhogy egy ilyen szett nem maradhatott ki. A piros nadrág-farmering kombináció szerintem elronthatatlan, semleges kiegészítőkkel meg főleg.

2 megjegyzés:

  1. A 2. és 4. szett az abszolút kedvencem a benne szereplő alapdarabok miatt. Egyébként én is beszereztem pár crop topot, annyira imádom hordani őket a nagy melegben magasderekú szoknyákkal, érzem ez lesz az új dilim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A crop top neked biztosan nagyon jól áll, ha majd újra elkezdesz írni, mutass vele outfitet.=)

      Törlés