2013. április 2., kedd

Essence Match2Cover korrektor

Nemrég kaptam tesztelésre ezt a korrektort, és alig vártam, hogy kipróbáljam, ugyanis ilyen tégelyes-krémes korrektorom még sosem volt. Nem fektetek nagy hangsúlyt a korrektorra, évek óta az Essence Stay All Day-t használom, már a sokadik tubus van meg belőle, imádom. Lássuk, ez hogy teljesít!

Jól záródó kompaktban kapunk kétféle színű korrektort, egy sötétet és egy világosat. Ez az egyetlen színvariáció. Az árát nem tudom pontosan, szerintem 1000 Ft körül lehet.

Az állagával nem vagyok elégedett, nekem túl kemény, még úgy is, hogy az ujjammal szoktam felvinni, attól ugyanis egy kicsit felmelegszik. Nehéz pontosan adagolni, eldolgozni szépen ujjal rengeteg időt vesz igénybe. Próbáltam ecsettel is, de a keménysége miatt alig vett fel az ecset anyagot. A fedőképessége hagy maga után kívánnivalót, nehezen birkózik meg egy pattanással, ellenben nagyobb piros területek fedésére alkalmas. Próbáltam szem alatti karikákra is használni, ott nem vált be, hamar beül a redőkbe.

Összességében nem ajánlom, ebben az árkategóriában egy folyékonnyal jobban jártok. Ha már megvan, elhasználom az orr menti és egyéb helyeken lévő pirosság eltüntetésére, de sokkal szívesebben használok folyékony korrektort.

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy írtál róla, mert én is ki szerettem volna próbálni, de így azt hiszem, maradok a saját jól bevált korrektoromnál..

    VálaszTörlés