2013. március 28., csütörtök

Throwback Thursday - Egy éve London

Mára eredetileg egy outfit posztot terveztem (ami azért lehet, hogy kikerül), de mostanában annyira elfogott az utazás utáni vágy, hogy inkább emellett döntöttem. Tavaly egy hetet voltam Londonban, út közben érintettük Brüsszelt és Párizst. Isteni volt, összességében minden. És örök élmény. Az osztálytársaimmal jobban összekovácsolódtunk, sokat nevettünk, a mai napig idézgetünk napokat és szállóigék is születtek. Sosem fogom elfelejteni. Most beszéljenek helyettem a képek!

Brüsszel

Édességbolt Brüsszelben

Canterbury, imádtam a várost

Megint Canterbury

Itt laktunk

Az ágyam, a szoba alig volt nagyobb, mint amennyi látszik

London Eye

Tower Bridge

Buckingham Palace

Kate =)


Lecserélte Victoriát =)

Direkt ebben a felsőmben mentem

Louvre

Eiffel-torony

4 megjegyzés:

  1. Kate úgy látom tavaly már új ruciban volt, 2009ben még másikat "viselt" amikor én láttam :) örök élmény volt nekem is,szintúgy angliai út sulival,Belgium és Franciaország érintésével <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez de jó ötlet, ruhákat cserélni!=) nem is tudtam erről, azt hittem, végig egy ruhában vannak a szobrok.

      Törlés
  2. Nagyon irigyellek, hogy jártál Londonban, nekem is nagy vágyam régóta eljutni, de valahogy még nem tudtam bejárni a várost, sajnos csak a Heathrow repteret jártam be, mikor egy hosszabb útra mentem és itt szálltam át :)
    Ez az útinaplós poszt jó ötlet, én is tervezek egyet hamarosan, már csak pár hét :)
    Kár hogy outfit poszt nem készült az Eiffel toronynál, de a Marilyn Monroes nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha lesz rá lehetőséged, mindenképp menj el, szerintem akár csak 4-5 napra is érdemes.
      örülök, hogy tetszik, direkt akartam egy pózolj Marilynnel Marilynes pólóban képet.=D Eiffel tornyos outfit nem készült sajnos, mert egyrészt nagyon fújt a szél, nem is engedtek felmenni a tetejére, másrészt nagyon fáradt voltam, hatkor keltünk és fél háromkor feküdtünk le, mert megünnepeltük az utolsó estét.=D majd legközelebb!
      várom a te posztodat is!=)

      Törlés